- 544 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YEDİSİ ÇIKMADAN SENESİ DOLDU
Yarın yedisi olacak şu bizim meşhuur Ondört Şubat sevgililer gününün .Daha gelmeden günler öncesinden artçılarının sallayıp ta bir atraksiyon yarattığı meşhur sevgililer günümüz.
Haliyle genç kesimlerin daha bir arzu ve coşku ile karşıladıkları .Bu arada orta yaş gurubu hiç üzerine alınmasın.Gerçi kulağıma da "Çoluk çocuk takımıda nereden bilecek üstadım ,biz aşkın kitabın yazarız, bir güne mi kaldık "sözleri de gelmiyor değil.
Orta yaş grubu sevenler derneği başkanı olarak ben ,sizleri ayakta alkışlıyorum.Lakin gençleride göz bebeklerinden öpüyorum.Hem nasıl öpmeyeyim ki ?Hangi genci siz "Canım sevgililer günüde ne oluyormuş ,bize her gün sevgililer günü"deyip te alt tarafı baş başa romantik dakikalar geçirilecek bir gün isteğini , sevgilisinin boğazına dizdiğini gördünüz ?Böyle bir davranışı zaten genç kızlarımızda affetmiyor.
Siz, eşini sevgilisini çantada keklik görüp te bir kuru sözle peynir gemisini okyanuslarda yürütmeyi başaranlar .Sizlere sorarım , kaçıncı cilt kaçıncı baskı bu aşkın kitabı ? Malum kitap okumayan bir milletiz,bilgilerinize sunulur.
Biraz icraat beyler icraatın içinden.Haa sakın konuya da yok tüketici çılgınlığıdır yok gavur icadıdır deyip de girmeyin.Biz sizlerin ne çılgınlıklarınızı ne antin kuntin icatlarınızı iyi biliyoruz.
Hadi bakalım geriye kaldı üçyüz altmış dört gün.Sevin de ,biz utanalım o bir günün eksikliğini duymayalım
Hadi beyler! icraatın içinden.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.