- 740 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜNLÜ ŞİİR YORUMCUSU AYLİN DÖNMEZ ile 1933 RAKAMI../ Hikmet OKUYAR
=
Hikmet Okuyar Şiir Tarzı ile Serbest ve Hece karışımı bir düzenekte şiir dünyasına servis edilen 1933’de yürürlüğe giren bir kararla geliri giderini karşılamadığı gerekçesiyle 10 yıllık İL konumundan İLÇE konumuna düşürülen ŞEBİNKARAHİSAR Konulu bir ŞİİR: ’’ yolların çilesi ’’
Onbinlerce duyarlı kültür sanat öncüsü candost tarafından ilgi odağı haline getirilen ’’ yoların çilesi ’’ her geçen gün;
-şiir günleri,
-şiir akşamları,
-şiir sohbetleri,
-şiir geceleri ve
-RTV şiir müzik şarkı türkü yorum kapsamında; özel yetenekli ünlü ŞİİR YORUMCUSU şiir öncülerinin MUHTEŞEM ŞİİR YORUMLARI ile daha çok ilgi uyandırırken, çok isabetli bir buluşma ortamında Efeler Diyarı Ünlü Şiir Yorumcusu ve Fotoğraf Sanatçısı Despinida Aylin Dönmez tanıştım..
Şiir Yorumculuğu ve Fotograf Sanatçılığı mesleği ile özel yeteklerini örtüştürerek muhteşemliği yakalama arzusu ile dolu olan Denizlili Şiir Yorumcusu Aylin Dönmez tüm duyarlı kültür sanat dostları gibi yolların çilesi deyişi ile yakından ilgilenince çok duygulandım..
Ünlü Denizlili Şiir Yorumcusu ve Fotoğraf Sanatçısı Despinida Aylin Dönmez ’’ yolların çilesi hikmet okuyar’’ deyişi ilgi yoğunluğunda beylikdüzü yakınlarından ilgili sayfaya girdiğinde, 19 Şubat 2013 tarih Saat 23:33 itibariyle; 1.933 kişi tarafından okunduğunu, 1.730 kişiye tavsiye edildiğini ve 68.575 haksızlıklara duyarlı kişi tarafından beğenilidiğini gördük..Sadece bu sayfada değil Şiir Dünyası ortamlarında böylesine ilginç bir konulu yolların çilesi hikmet okuyar şiirini ilgi yoğunluğu alanında bulunduran canlara Şebingülü sunumlarımla teşekkür ediyorum..
Hikmet Okuyar
..........
blog.milliyet.com.tr/konuk-sairler--hikmet-okuyar/Blog/?BlogNo=334908
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.