Yoruldum...
Merhaba,
İsmini yazmak sana, bana yazılmış bir hakaret olur. Onun için yazmadım ismini. Nasılsın diye sormayacağım, biliyorum çünkü. Çok iyisin bensiz, bensiz mutlusun. Sormayacağım. Sensiz bir güne daha gözlerimi açtım bugünde. Çok karamsar olma diyorlar, bak güneş her gün doğuyor. Sonra geri batıyor işte. Kimse bilmiyor, manzara sanıp izliyorlar güneşin batışını. Güneş bile terk ediyor bizi. Geri geliyor ama gidiyor. Önceki mektubumda yazmıştım ya " Herkes gidiyor, hissediyorum." diye. Bugün biri daha gitti, çıktı hayatımdan. Biri daha kendine iyi bak dedi. Bakamıyorum ben kendime, ağlıyorum, üşüyorum, ellerim üşüyor...
Kimseyi sevmek istemiyorum, seni sevmek istemiyorum. Herkes gidiyor, sende gittin. Sen bile gittin. Sen bile sevmekten vazgeçtin beni. Tamamladın beni aşka sonra gittin, yarım bıraktın beni öyle gittin... Dönmeyecek birini beklemek zor. Beklemek canımı yakıyor, beklemek ağlatıyor, beklemek çok kötü. Senin yolun beklenir ama yoruldum. Geleceğine inancım kalmadı, takatim kalmadı... Güçlü görünmeye çalışmaktan bıktım, güçsüzüm çünkü. Gücüm kalmadı. Yorgunum, çok yorgun. Sensizim çünkü... Sensiz yorgunum ben.
Geleceğini beklemek canımı yakıyor. Çok seviyorum biliyorsun. Biliyorsun sana karşı olan özlemimi. Ben senin yoluna tükettim gururumu, senin yoluna harcadım ümitlerimi, heveslerimi... Gücüm kalmadı, yoruldum beklemekten. Birilerinin gitmesinden yoruldum artık. Döneceğin varsa dön artık geri. Beklenmiyor sun çünkü... Artık seni bekleyen bir çift buğulu göz yok ardında...
Hoşça kal... :/
Hilal Özcimbit
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.