- 1508 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HAYDİ ALKIŞ!
Bugün bir TV kanalında izlediğim bir olay tüylerimi diken diken etti.
Hani şu bütün gün kanalları meşgul eden evlendirme programlarından birinde…
Bir kadına talip olarak gelmiş olan kişi eşini aldattığını söyledi;
Sunucu bu itiraf karşısında alkış istedi ve herkes alkışladı…
Evet, yanlış duymadınız, herkes alkışladı…
Yaptığı sanki çok alkışlanacak bir hareketmiş gibi de beyefendi tekrar konuştu ve dedi ki; “Eşini aldatmayan var mı?”
Ne günlere kaldık…
Şimdi bazı kişiler diyebilir ki; “alkışlanan adamın eşini aldatması değil de itiraf etmek için gösterdiği cesarettir.”
Her ne olursa olsun, adamın yaptığı iş sanki alkışlanacak bir işmiş gibi böbürlenmesi ve “Eşini aldatmayan var mı?” gibi kendi yaptığı pisliği zaten herkes yapıyor diye savunmasıdır…
Bir kere, kimsenin kendi yaptığı çirkinliği “zaten herkes yapıyor” diye savunma hakkı yoktur. Sağlıklı bir istatistik yapmış mı bu zat?
Ben bu ülkede eşini aldatmayan çok sayıda kişinin olduğundan eminim ve eşini aldatmanın iğrenilecek bir hareket olduğunu çok rahatlıkla söyleyebilirim…
Orada adamın bu yaptığını alkışlayan kadınların da bulunması ve özellikle sunucunun bu itirafa alkış istemesi beni şu soruları sormaya yöneltiyor;
1. Orada alkışlayan kadınlar, eşiniz sizleri böyle aldatsaydı ve bunu çıkıp TV ekranında itiraf etseydi onu böyle alkışlayacak mıydınız?
2. Aynı soruyu sunucuya ve eşini aldattığını itiraf edip böbürlenen kişiye soruyorum; Eşiniz sizi aldatsaydı ve çıkıp TV ekranında itiraf etseydi onu alkışlayacak mıydınız?
3. Son söyleyeceğim o ki, kendi yaptığın hareketten iğrenecek yerde herkes adına konuşup “zaten herkes yapıyor” deme hakkına sahip değilsin.
Kadınlar birer çiçektir. Onlarla evli olmak bizim için en büyük ödüldür. Onu aldatmak ise iğrenilecek bir davranıştır. Bu davranışı ve itirafı alkışlamak bu davranışı kabullenmektir.
Kadir Tozlu
16.11.2011
YORUMLAR
Herkez KADİR bey gibi olabilse ama maalesef olamıyor. Şu medya amma kötü şeylerle gündeme geliyor.
İnsanlar kendilerini nasıl böyle afişe edebiliyorlar ? Sorularım böyle uzayıp gidiyor..
Cevaplar sa !!!
Kutlarım kardeşimi ve değerli eşini.
Saygimla.
superbaba
Teşekkürler...
Televizyon proğramlarında bu tür aykırı davranışları,özellikle yaptıklarını düşünüyorum...yani reklamın iyisi kötüsü olmaz,yeter ki konuşulsun.Oradaki kadınları alkışlaması,alkışlamaları söylenmiş o nedenle...hiç bir kadının böyle bir olayı kolay kolay alkışlayacağını düşünüyorum...Saygılar....
superbaba
Yorum için teşekkürler Sare Hanım.