Mimoza Kokulu Satırlar
Ben seninle mutluyum Mimoza.
Ben seninle sevinçli heceyim geceleri. Geceleri susamadığımsın güneşin doğuşuna dek böyle başımda kuvvetli dalgalanan.
Ben seninle her yola gönüllü çıkan yolcuyum. Adımlarına seve seve eşlik eden.
Ben seninle huzura eren hu nefesiyim. Sesim seninle gür çıkar. Seninle neşelenir nûbahar çiçeklerim. Kardelenlerim seninle beyaz renge alkış tutar. Nergislerim seninle mis kokmanın derdine düşer gece gündüz. Sabah akşam seninle mimoza kokulu satırlara bürünür yüreğim.
Farklısın bende. Farkımsın. Canımsın. Her zamanımsın. Her zaman sevmek istediğimsin. Kelime kelime aklıma seslenimsin. Sözcük sözcük beynimi sevdaya boyanımsın. Canımsın. en güzide bakışımsın. En nadide gökyüzümsün yeryüzümle.
Mesela yanakların karşıma en güzel gülüş düşünce, kendimi en şanslı adamı sayıyorum dünyanın.
Mesela hiç sıkmıyorsun beni. Utandırmıyorsun beni. Zor durumda bırakmıyorsun beni. Nazenin nazenin yaklaşıyorsun ülkeme. Sadeliğinle büyülüyorsun kadim coğrafyamı Mimoza.
Beni şair kılıyorsun can güzelliğinle. Tatlı sözlerinle beni ihya ediyorsun edebiyatta. Şiirde en lirik duygum kalıyorsun. Romanda en uzun paragrafım...
Ben seninle adı anılır adem oğluyum Mimoza.
Bazen yaza yaza noktasını koyamadığım günlüğüm, bazen baka baka doyamadığım yıldızım, bazen dilimden hiç düşmeyen kürtçe nakaratlı şarkım, bazen kalabalık kalabalık üzerime gelen yalnızlığım, bazen canımdan çok sevdiğim, bazen ömrü asırları bulan mavi kelebeğim, bazen sadece ellerimden uçan uğur böceğim; oluyorsun.
Ne güzel doluyorsun kalbime. Dol zaten. Damarlarım seni hücrelere taşısın kırmızı kan yerine.
Mor dağlarıma ne sağlam yaslanıyorsun. Yaslan zaten. Sen ki kır çiçeğim. Sen ki en duru sevgim. Sen ki benleri bana unuturup, ben sen yapanım. Sen ki bana BİZ öğretenim...
YORUMLAR
Yüreğim, duru bir güzellik görmek istediği her an senin sayfana yöneliyor sevgili kardeşim. Çünkü sevgiyi ve diğer güzellikleri öyle abartısız ve samimi bir dille anlatıyorsun ki, her yazın sohbet niteliğinde. Huzur veriyor seni okumak. Bu defterin en sanat yürekli birkaç kişisinden birisin...
Kutluyorum.
Selam ile.
Kulağımda çınlayan bir sestir mimoza,
Gözyaşımın adı,sevdamın tadı,
Aşkın ilk halidir mimoza
Bitmeyecek sevdaya damga.....(Gerçekten ağlattı beni mimoza yazınız...bu kelime bende fazlasıyla hassas artık...beğeniyle ve duygu dolu anlarla okudum,geçmişe gittim sanki.Çok güzeldi)