- 892 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SENE 2020 PS:SENİ HİÇ ÖZLEMEDİM...
Nasılsın? Şaşırdın değil mi mektubuma? Yıllardır sen bana yazıyorsun her sene bıkmadan usanmadan...bu kezde ben sana yazmışım çok mu? Aslını istersen daha nice mektuplar yazdım senin için ancak kalbimin adresinde kayıtlı kalabildiler sadece...Senin ellerine ulaşamadan...Ama merak etme ben biliyorum sana ulaştırmadığım mektuplarımın her yazdığımda we ben tekrar tekrar okuduğumda senin yüreğinede dokunduğunu en derinden.....Hissettiğini biliyorum....
Sene 2020...Yıllar oldu yüzünü görmeyeli...ama ne olursa olsun bu kez zamana yenilmedim ben...seni hiç silmedim yüreğimden....Ne günler geçirdim yokluğunda ne acılar tattım ama sewgin içimi öyle ısıttı ki hep; ben hiç yalnız kalmadım...Hayat seni bir tarafa, beni bir tarafa sürüklesede bizi hiç ayıramadı...
Neler yapıyorsun..? Nasıl geçiyor günlerin..? Özlendiğimi hisstmek bile bana öyle gurur weriyor ki; mutluluk penceresinden daha bir güzel bakıyorum o zaman....Mektuplarında yazmıştın, işyerinde terfi etmişsin..Hep istediğin o yere geçmişsin sonunda..Senin adına çok sewindim...Diliyorum ki rabbim yolunu hep açık etsin...Nasıl ki anneler oğullarının başarılarıyla öwünürlerse bende seninle öyle öwündüm hep we mektubunu okuduğumda seni birebir kutlayamadım ama canı gönülden kutladım inan, sewinç gözyaşlarımla beraber......
Ben hastaneden emekli oldum.....Sahil kasabasındayım hep hayalini kurduğum gibi.......Canım çok sıkılırsa resmini de alıp sahile iniyorum, seninle sohbet ediyorum...Halen ne kadar genç we yakışıklısın kahramanım....En son çekildiğimiz resimler war elimde...biliyormusun hala pişmanım keşke daha çok resim biriktirseydik dilediğimizce......
Yazdığım birçok mektubu denize bıraktım şişeye koyup........Kahraman we beyazgül ün aşkını anlatan.........Birilerinin eline geçmişmidir bilmem ama geçtiyse eğer eminim ağlamışlardır...Hemde imrenmişlerdir böyle bir sewgiye.......Rabbim herkese nasip etsin...Önemli olan yüreklerin bir olamsıysa eğer;biz bunu öyle derinden başardık ki; imkansızlıklar bile engel olamadı sewdamıza....Her ne kadar birlikteliğimize mani olsada..
Bitmeyecek sana yazacaklarım...Bir daha ki mektubumu yine sana en kısa zamanda yollayacağım .....bu sefer denize atmayacağım bir şişeye koyup....Nasip kimbilir belki sana bizzat kendim weririm...Ama şunu bil...Tekrar ediyorum...
SENE 2020........PS: SENİ HİÇ ÖZLEMEDİM..........