- 725 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİNDEN GELDİĞİNCE
İnsan:
Nasıl mutlu olmak istiyorsa onu yaşayabilmeli nasıl rahatlamak istiyorsa onu yapabilmeli. Yaşamda heyecanlar, coşkular, arzular, amaçlar , aşklar sevdalar vardır..öfkeler isyanlar da vardır.. bastırılmış duygularda.
İçinden geliyorsa bağırmak çığlık çığlığa bağır etme içine yara bırak duysunlar . İçinden geliyorsa kahkahalar sakın engelleme savur nerede isen ..kime ne. Yadırgarsa insanoğlu bırak yadırgasın.. kuşlar kelebekler mutlu olur onlar anlar en güzel sesleri sana karşılık verirler şıkır şıkır. Gülümsemelerini eksik etme yüzünden çıkart gamzelerini bu senin tarzın olmalı.. kime ne. Bırak sana gıpta etsinler sana özensinler. Gülmek isteyip gülmeyen, ayıp günah sayıp gülemeyenler tebessüm etmekten bile ocunanlar, yanlış anlaşılır diye düşünenler..yazık çok yazık..tutmayın bu coşkuları yüreğinizde , ezmeyin ruhunuzda. Kime ne..ayıplayan ayıplasın yadırgayan yadırgasın. Günah değildir gülmek gülümsemek, sevaptır allah katında tebessümlü olmak..sevaptır.
Yaşa sevdanı doyasıya.. güller dök yastığına koksunlar misler gibi öp okşa sevdiceğini. Özlemle bekle telefondaki sesini hasretle koş kucaklaşmalara. Etme sakın ihanet dikenlerde batırma. Değiştirmek için çaba sarfetme olduğu gibi sev..sev ki huzur bulasın. Heyecan duy mektuplarını okurken arzuların kabarsın coşku ile ..amaçlarında olsun her zaman ..bir gömlek alırken bile o beğenir mi acaba diye düşünmelisin .
İsyanlarını, öfkelerini at bir kenara zehretme hayatını..merdiven basamaklarıdır yaşam bazen hızlı bazen yavaş. Geri geri gittiğide olur adımlarının, yıldırmasın seni çaresizlikler. İhanetler yormasın seni hep aynı değildir hayat. Savaş tüm zorluklarla koşarcasına çık merdivenleri arada tökezlesende.
Her şeye rağmen hayat güzel, yaşamak güzel, nefes alabilmek güzel. Güzel görelim güzel düşünelim.
NURGÜL SOYDAN
YORUMLAR
Yazinizi zevkle okudum, tesekürler saire hanime bu kisa ve özlü yazisi icin. ve böyle yazilarinizin devamini beklemek bir okurunuz olarak hakkimizdir diyorum ben. Saygialr ve iyi günler.
NURGÜL SOYDAN
Yaşamın sürekliliğinde en güzel şey,yaşamasını bilenler için hayat güzeldir.Gezmek,sevmek,,gülmek,okşamak ve sevdasıyla doyasınca yaşamasını yaşayabilmek.Ürkek bir toplum,her zaman baskıların ve işlevsel yapıdan kendini kurtarmasını bilemeyen için fertlerin özgürce yaşayabilme olanakları yoktur.Herkesin özgürce yaşayabilme şekli kimseyi ilgilendirmemesi gerekir.Yazık dediğiniz unsurlar için gerçekten yazık.Töreler ve baskı,yasaklamalar vs.Can sıkıcı şeyler de ne kadar çoktur.Sevmek ve sevebilmek herkesin özgürce haklarıdır.
Çok harika konuları ne güzel dile getirmişsiniz.Candan kutlarım...
Sevgi ve selamlarımla can dostum...
dost46 tarafından 2/17/2013 6:31:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kime ne..ayıplayan ayıplasın yadırgayan yadırgasın. Günah değildir gülmek gülümsemek, sevaptır allah katında tebessümlü olmak..sevaptır.
Yaşa sevdanı doyasıya.. güller dök yastığına koksunlar misler gibi öp okşa sevdiceğini. Özlemle bekle telefondaki sesini hasretle koş kucaklaşmalara.
...
ne yazık ki toplumda nefret ve dedikodu özgür ama sevmek hala ayıp ve yasak..
...
mükemmel bir analiz.
toplum, sevgi ve sevda adına teşekkürler.
gülümseyin hep :)