- 5385 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANITKABİR
Anıtkabir’e gidecektik.Çok heyecanlıydım.Bu 2. gidişim olacaktı.Daha önceden de geldiğim için burayı az-çok biliyordum.Uzun bir yolculuktan sonra sonunda varmıştık.Biraz gezintiden sonra Müzenin önüne geldik.Grup grup alıyorlardı.Uzun bir bekleyişten sonra müzenin içine girebilmiştik.Müzenin içerisinde tarihi kıyafetler,silahlar,kılıçlar vardı.Müzenin içerisinde uzun bir bölüm vardı.Orada silahlar,mermi kovanları ve mermi kovanları vardı.Arka plan olarak ise Türk Askerleri vardı.Savaş içerisindeydiler.Bir kişi,yaralı düşmana su içirmekteydi.İşte o zaman çok duygulanmıştım.Biraz daha ilerledikten sonra resimler vardı.M.Kemal ATATÜRK ve daha birçok komutanın resimleri vardı.Biraz daha ilerlediğimizde ise maketler vardı.Gemi maketi,silah maketi vb. maketler vardı.Hepsi cam kutu içindeydi.Sıkı bir koruma içerisindeydiler.Müzenin sonunda bir market vardı.Orada üzerinde M.Kemal ATATÜRK’ün resimli gravatları vardı.Müzeden çıktığımız zaman askerler yürüyordu.Önde bir kişi marş söylemekte idi.Arkasındaki askerler ise aynısı tekrarlıyordu.Merdivenlerden indiğimiz zaman çiçekler ile Türkiye bayrağı gözükmekteydi.Çok güzel görünüyordu.1-2 poz çektirdik.Güneş batımına az kaldığı için oradan ayrıldık.
Fatih Yazar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.