- 1162 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
ANTALYA 2. KİTAP FUARI
İlki geçen yıl Şubat ayında açılan “Kitap fuarı”nın ikincisi bu yıl Antalya Cam Pramit’te
13 Şubatta açıldı. Fuar 17 Şubat’a kadar devam edecek.
Rahatsızlığım nedeniyle ben de fuara ancak bugün gidebildim.
Hafta içi olması sebebiyle daha çok öğrenciler vardı.
Çocuk kitapları sergileyen stantlar (Türkçesi: sergilik) kalabalık idi.
Fuara girerken karşılaştığım bir öğrenci grubuna:
“Nasıl Fuar güzel mi, beğendiniz mi çocuklar?” diye sordum.
Çocuklar hep birlikte:
“Evet! “ dediler.
Bir kaçının elinde torba (Poşet diyorlar) vardı.
“Ne satın aldınız? dedim.
“SAFTİRİK” dediler.
Kendilerine iyi okumalar dileyerek fuar alanına girdim.
Edebiyat defterinde yazı yazan Sayın Dr. Sadık ÖZEN’ın, daha önceden kendi sayfasında tanıtımını yaptığı, “ATATÜRK’E BORCUMUZ” kitabını almak üzere ANSAN sergiliğine gittim.
Kendisiyle tanışmayı çok arzu ettiğim kıymetli yazara kendimi takdim ettim.
Ayaküstü fikirlerimizi paylaştık, kitabından söz ettik. İleride tekrar bir araya gelme niyetimizi ifade ettik.
Yayına yeni sunduğu “ATATÜRK’E BORCUMUZ” kitabını aldım.
Kitabın, yazarının elinden alınması ve adınıza kitabı imzalayarak size vermesinin ise tadı bir başka oluyor doğrusu.
Daha sonra diğer sergilikleri dolaştım.
Bir çok sergilikte bir çok kıymetli yazar kitaplarını imzalamak için hazır idiler.
Buradan isimlerini saymayacağım çünkü saymadıklarım gücenebilirler.
Atatürk Kültür Merkezi sergiliğinden “Son Asır Türk Şairleri” isimli dört ciltlik bir eseri
%50 indirimli olarak aldım. Eseri İbrahim BAŞTUĞ hazırlamış. Böyle bir esere uzun zamandır sahip olmak istiyordum.
Başka sergiliklerden başka kitaplar da aldım ve benim açımdan verimli bir gün geçti.
KİTAPLAR VE YAZARLARI, OKUYUCULARINI VE KİTAP SEVERLERİ BEKLİYORLAR.
Bekir GÜÇLÜER
YORUMLAR
Sayın Güçlüer kıskandım... Ayvalık'ta yok böyle şeyler. Evvelki sene Beylikdüzü'ndeki kitap fuarını gezmiştim.( Gerçi orada da ne kadar çok yazıyorlar diye kızmıştım :(( Okuma şansım yoktu çünki )
Yine de gençlerin bu fuarlara götürülmeleri, kitapla tanıştırılmaları güzel bir etkinlik.
Paylaştığınız için teşekkürler.
bekir güçlüer
İlginiz için teşekkür ederim.
Antalya da yaşamanın avantajlarını kullanıyoruz.
Sizleri de bekleriz.
Çok yazıldığı konusunda haklısınız insan hepsine almak istiyor ama taşıyamıyoruz!
Selam ve saygılarımı sunarım.
vega4
Çocukların heveslerini buradan hissettiren yazınız için teşekkürler. Onların heyecanlı olmaları çok hoş. Yorumlarıda okudum. Antalyada olmak varmış dedirtti.:) İstanbul TÜYAP'ada bekleriz. Sevgi ve selamlarımla.
bekir güçlüer
Güzel değerlendirmeniz için teşekkür ederim.
İstanbul TÜYAP bize uzak olsa da yine de inşallah diyelim.
Selam ve sevgilerimle.
Çok Değerli Şair ve Yazar Sayın Bekir Güçlüer ile tanışmak ve ona "ATATÜRK'E BORCUMUZ isimli kitabımı imzalamak benim için büyük bir mutluluk olmuştur. Bu güzel günün, yeni bir dostluk için atılmış bir adım olmasını temenni ediyorum. En derin sevgilerim ve teşekkürlerimle.
bekir güçlüer
Sizinle tanışmaktan dolayı ben de çok mutlu oldum.
Kitabınızın çok sayıda okuyucuya ulaşmasını temenni eder,
yeniden görüşebilmek ümidiyle saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
Saygılarımla.
bekir güçlüer
İlginiz ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
İlginiz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Fuara gittim: ATSO standında araştırmacı yazar, sivil tarihçi Hüseyin Çimrin'in değerli kitaplarını aldım.
Muzaffer İzgü, Vural Savaş, şair Yunus Yaşar gibi tanıdık simalar gözüme ilişti. Yine gideceğim.
Herkese tavsiye ederim: Hüseyin Çimrin kitapları ATSO (Antalya Ticaret ve Sanayi Odası sponsorluğunda basılmış ve gelir öğrencilere burs olarak bağışlanıyor.)
Bu nedenle de maliyetinin çok altında sembolik bir ücretle satılıyor. Çok değerli kitaplar.
Hüseyin Çimrin Antlaya'nın ilk profesyonel turist rehberlerinden olup Turizm bölge Müdürlüğünde memur olarak da çalışmış, kazandığı bir burs ile Almanya'da staj ve eğitim görmüş saygın bir abimiz ve meslektaşımdır.
Değerli katkınız için teşekkürler sayın Güçlüer...
Şaban Aktaş tarafından 2/15/2013 9:09:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
bekir güçlüer
Rahatsızlığım sebebiyle uzun uzun dolaşamadım. Aklımda olan kitapları alarak ayrıldım. Bir daha gideceğim gibi görünüyor.
Selam ve saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
Saygılarımı sunarım.