Seni Seviyorum
SENİ SEVİYORUM
Ne olur kapatmayın perdeleri, kararmasın bu sahne, solmasın o güller.Hadi yine aşk galip gelsin.Yıllara meydan okumuş buram buram yalnızlık kokan tüm sevdalar, kavuşmadan asla tek beden, tek ruh olamaz.Yüreği nasır bağlamış aşk kaçkınları ve aşk tutkunları gönüllerde birleşmeden sona ermez bu son perde.Mutluluk dillere dökülecek birkaç tatlı latife de gizli.Hayata küsmek, bir köşeye çekilip ağzına kilit (gem ) vurmak niye?Yaşam çok kısa ve dolu dolu yaşamaya değer.Unutmayın ki mutluluk; hayatta dile getiremediğimiz ayrıntılarda gizlidir.Sevda ateşi ile kavrulup küllenmek yerine; niye bu kadar zor o güzelim yaşanası duyguları, birkaç satır büyülü sözle dile getirmek.Yarınlar telafisi imkansız son pişmanlıklarımızla dolmamalı.Vakit dediğin sabun köpüğü gibi avuçlarının arasından kaybolup gitmemeli.Hani o zihnimizde düğümlenip, çözüm bekleyen keşkelerimiz yok mu, ıskalayamadığımız zaman dilimine dönüşmemeli.İşte o zaman hayaller kaplıyor tüm benliğinizi.Bir rüya âlemine dalıyorsunuz, sonu hüsranla bitmeyen bir film şeridine dönüşüveriyor arzuladığınız aşk ve de bunun sonucunda gerçeklerle rüyalar arasında çetrefil bir köprü oluşuyor, kabarıyor içinize hapsettiğiniz o yaşanası duygularınız.Ya da yitik zamana esir düşüyorsunuz.İçinizdeki gerçek siz peşinizi bırakmıyor, geçirdiğiz buhran dolu yıllar adına, bir iç hesaplaşma başlıyor.
Hadi artık bu gelgitlere, kargaşalara yer vermeden, dudaktan kalbe akıtalım tüm hislerimizi.Sevgi mertebesine erişmek yüceliktir.Şu deli gönül, nice aşklar dile getirilmedikçe yaşlanır, küser yarınlara.Yıllanmış şarap misali artık tıpayı açmanın zamanı çoktan geldi de geçti.Kozalağımızdan çıkıp, yelken sulara açılmak gerek.Ve hayatı yakalamak; o tutku dolu iki sözcükle, hiçbir şeye aldırmaksızın, yarınlara meydan okumak bizim elimizde.Şimdi seni seviyorum deme zamanı, bırakın kendinizi şefkat dolu ellere.İnanın o an gözleriniz daha anlamlı bakacak, birbirinizin feneri olacaksınız.Boşa akıp gitmekte olan hayatınız alevlenecek, bir mânâ kazanacak.Yarınlar için elele verip neşe kaynağı olmak zamanıdır.Boynu bükük, kupkuru bırakmayalım sevgimizi. Pembelerle, kırmızılarla süsleyelim her bir köşemizi.
EBRU ÜNVER