- 406 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YAZDIRDIKLARI...
Ey İSRAFİL’im ne zaman SUR’a üfüreceksin, bu ateş sönecek bu acı dinecek bu beden rahata erecek .Kıyametimi ne zaman koparacaksın?
Vazgeçtim ,
Toprağıma hasret ,
Toprağıma gözyaşı ekenden .
Beni ölüme terkedenden .
Dilediğin gibi infaz ettin ...
Kurduğum hayal halkalarını birbirine ekleyip ,o zinciri boynuma takıp ve sandalyeye öyle bir tekme koymak istiyorum ki ,Kainatın canı cehenneme .
Ben yine şair olup aşkımı kelimelere dökeceğim ,zira konuşmak gereksiz kalıyor .
Ey ÖMRÜM ! sende vefalı olma terkedebilirsin bedenimi .
Acı çekerken seyredenler , elbet bir gün seyredilecekler ...
YORUMLAR
Aslolan geride bıraktıklarımız , bu acılar yaşandı gözyaşları dökülürken gözlerden yanaklarıda yaktı. Allah insanlara olan inancımızı yıkacak insan çıkarmasın karşımıza . Hepimiz için bunu diliyorum . Ve Sayın KÜÇÜK EV ahenkle dolu kelimeleri bir araya getirip yorum yaptığın için teşekkür ederim.
Hayli içtendi. Şimdi böylesi karamsar yazıları görmezden gelme alışkanlığımı da ortadan kaldırdığıma göre, rahat rahat okunabilirler tarafımdan. Hiç de duyulması güç olmayan bir çığlığın kelimeleşmesiydi okuduğum. Acı çekmenin de bir sırası bulunduğunu söyleyen cümle, apayrı ve kucaklayıcı. Kutladım.