- 1129 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gerçek Sevgi
Artık parasız hiçbir şey olmaz olmuş şu üç günlük dünyada . Anlamsız, sevgi bile parayla elde ediliyor . Günümüz de 14 şubat diye bir gün çıkmış , O günde kadını istediği tek taş yüzük .
Erkek düşünceli acaba o kadar parayı nereden bulacam . Sorsak sevgiyi paha bişebilir misiniz ? Tabi hayır diyecek . Biçmişsin işte tek taşa . . Ve tek taş reklamlarında ’Sevginizi Kanıtlayın’ yazıyor . Sevgi kanıtlanacak bir şey olsaydı zaten ben gidip pahalı şeylerle kanıtlamazdım . . O kadar seviyorsa zaten kadın o yüzüğü durumu olmayan sevgilisinden istemez . Ki ben öyle düşünüyorum . .
Sevgili, eskiden olsaydı , tek taş yerine ne alırdı acaba . . .
Hatta bazı bayanlar kolunda altın olmadan gezmezler , o altınlar orda durdukça günlerde havam olsun , kocam beni böyle seviyor ki bu altınları aldı . . Altın yatırım için iyi olabilir , fakat o altınlar kolunda durdukça eskiyor ve değeri düşüyor . Fakat bunu anlatan erkek ben tanımıyorum . . .
Halbuki sevgisiz paranın ne değeri kalır ki , Trilyonların olsa ve seni seven paranı sevse . . İkiyüzlü insanlar etrafında pervane olsa , Ve sen onları can dostun , sevgilin , akraban vb. zannetsen . . Düşünmesi bile kötü :(
Belki bu yorumumu bayan arkadaşlar beğenmeyebilir , Bu benim yorumum . . . Ve ayrıca sevginize paha biçmeyin . Okuyan herkese teşekkür ederim . . .