- 566 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Karanfilli Çay 6. Bölüm
(Sayın Sermin Peksoy: Kurumumuza yapmış olduğunuz başvuru incelenmiş, gereken şartları taşıdığınız anlaşılmıştır. Bu email tebliğgat hükmünde olduğundan, en geç 15 gün içerisinde kurumumuza şahsen ve belirtilen evrakı da hazırlayarak müracaat etmenizi rica ederim)
Hayatımın tüm kaçırılmış fırsatları: Kaybettiğim tüm o kırık zaman dilimleri: Her cümlemin sonuna iki nokta üstüste işareti koymama neden olan heyecanım: Sıkı durun ben geliyorum.
Evlendikten sonra çalışmayı hiç düşünmedim. Kızlar doğdu peşpeşe zaten, tüm günümü aldılar. Cahit aslında bu konuda hakkı yenilmeyecek kadar destekledi beni. Evlendikten sonra okula devam etmemde sakınca görmedi. Ama iş çalışmaya gelince, biraz da ben tembellik ettim galiba.
Baktım kızlar büyüdüler, bana daha az ihtiyaç duyuyorlar, o zaman ilgi alanım ve de mezuniyet branşım olan sayılara yakından bakmaya karar verdim. Önce kamuyu düşündüm, sonra vazgeçip özel sektöre yöneldim. Bir sürü başvuru yaptım. Bu email bir borsa şirketinden. Kabul görmüş, piyasada tanınan bir şirketten hem de. Önemi sadece bu değil. O email tam da umutsuzluğun girdabına kapılmama ramak kalmışken geldi.
Gardrobumu yeniden dizayn etmem lazım şimdi. Elbiselerim hayli eskiydi. Alış veriş merkezlerinde boş boş dolaşıp duracağıma biraz alış veriş yapsaydım bunlar olmazdı. Acaba Cahit ve kızlar ne tepki gösterecekler? İlk kime vermeliyim haberi? Kiminle bölüşmeliyim sevincimi ilk? Sıraya koymayı, plan yapmayı öyle benimsemişim ki, bunda bile sıralama plan filan istiyorum. Gerçekten çok heyecanlıyım. Ailemden birileriyle değil ilk sizlerle paylaştım aslında heyecanımı. Bir de oturmuş ilk kime söyleyeceğimi düşünüyorum. Umarım yazmaya fırsatım olur yine.
Yoğun ve hareketli bir iş şu borsacılık. Sürekli izlemek, tahminlerde bulunmak, karar vermek gerekiyor. Onca monotonluğun ardından uyum sürecim uzamaz umarım. Karanfilli çayın yalnızca dinlendirici ve leziz değil, ayrıca uğurlu olduğuna da inanacağım neredeyse. Bu email karanfilli çayımı içtiğim sırada belirdi çünkü. Çok sevinçli ve heyecanlıyım. Kelimeleri birbirine karıştırıp söyleyeceklerimi aktaramamaktan korkuyorum. Bana şans dileyin olmaz mı?