YORUMLAR
Değerli kardeşim. Yazınızı okudum.
Sizi bu güzel sabrınızdan dolayı takdir ediyorum.
Mevlam kayınvalidenize rahmet etsin. Sizin içinizdeki nice cevherlerin ortaya çıkmasına vesile olmuş.
Kader filmimizdeki rol arkadaşlarımız bizim öğretmenlerimiz;kimisi sabrı kimisi şükrü, kimisi vefayı, kimisi sevgiyi, kimisi aşkı, kimisi diğergamlığı... uzar gider böyle, öğretti,... Bu yüzden iyiki hayatımıza girmişler diyorum...
Eskiler zamanında malesef telafisi zor hatalar yaptılar.
Bizler inşaallah bizden sonraki nesillere iyi örnekler olalım. Sevgi ve muhabbetlerimi sunuyorum.
Yürükçü
Mihrican Ulupınar
Uzak değil çok yakında neler çektiğini daha iyi anlayacak konumda olacağınıza eminim sayın yazar.
O zaman göreceksiniz hanya'yı da Konyayı da Takonyayı da !
O zaman da düşüncelerinizi bu kadar güzel ifadeededbilirseniz bekleriz "Edebiyatsayfasına" memnuniyetle...
Selam ve muhabbetle bacım.
Yürükçü
Yürükçü
bir gün sende kaynana olacaksın etme bulma dünyası... senin bu dobralığın çok hoş biliyormusun saygılar
Yürükçü
Ölü için hep iyi şeyler söylenir...
Cenazede "merhumu/merhumeyi dünyada nasıl bilirdiniz?" sorusuna hep bir ağızdan "iyi bilirdik" derler...
Her ne kadar böyle durumlarda tanımadığım kimseler için ben susmayı tercih ederim.
Çünkü Allah huzurunda yalan söyleyecek değilim.
Ama Nasrettin Hoca gibi bir dünya kişiliği bile bazen herkes gibi olmayabiliyor...
Kendisine çok çektiren karısının cenazesinde herkes merhumeyi iyi bildiğini haykırırken o;
"Siz onu bir de bana sorun!" demiştir...
Tabi ki bunları anlattım ama sizin davranışlarınızı çok takdir ettim...
İntikam v.s. aslında kötü davranışlardan ders alıp yapmamak yerine örnek alıp aynısını yapmaktır...
Oysa koşullar ne olursa olsun doğru bildiğimizden şaşmamalıyız ve siz de öyle yapmışsınız.
Olması gereken de budur...
Sizi kutluyorum...
Yürükçü
Duygular içlenmiş merhamet serpilmiş kelimelere vede sayfaya yazan kalemi gönülü kutlarım sevğilerimle