- 1395 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Sitem !
Merhabalar .
Ben bir konuda rahatsızlığımı dile getirmek istiyorum. Genelde ,bayanlar paylaşım yaptığında onların şiirleri olsun yazıları olsun daha çok ilgi ve alaka görmekte. Ama gel gelelim ki bu durum erkekler için aynı şekilde geçerli olmayışı beni önemli derecede rahatsız etmekte acaba bu fak neden diye düşündürmektedir. Belki bu ayrımcılığı en çok bana da yapılması acaba insanlar kendininkileri çok mu beğeniyor sorusunu da aklımda bir nebze olsun geçirmiyor değil.
Peki şimdi bu durumda ne yapmalı ? Özellikle erkeklerin bayanların paylaşımlarına olan yönelimi ve sanki onlar sadece en güzel şiir veya yazı yazıryormuş gibi görmeleri üzücü bir durum değil mi ? Belki beni haksız bulacaksınız belki haksız. Ama şurası kesin ki bu konuda gerçekten haklı olmak beni ziyadesiyle üzmekte ve ilginin az veya hiç olmaması da insanlarda ki şşir ruhunun ne derece olduğunu göstermektedir. Bu yazıyı sabırla okuduğunuz için teşekkür eder . . .
YORUMLAR
İnanın siz bu paylaşamı yapmasaydınız ben bunun farkında bile değildim
siz böyle bir yazı paylaştığınıza göre cevabıda siz vermelisiniz :)
Neden bayanların şiirlerine çok yorum yazıyor erkekler.?
saygılar başarılar.
Beyaz Hayel
Sevgili dostum,
Söylediklerinize katılıyorum; ancak bunun bir genelleme olduğunu da bilmenizi istiyorum. Tabii ki kadınlara daha nazik, daha munis bir yaklaşım var; ama bunu yapanlar zannettiğiniz gibi şiiri çok seven veya şiirden çok anlayan kişiler değil.
Ben bu sitede çok kişiyi eleştirdim. Bunların içinde erkekler kadar kadınlar da var; ama hepsine aynı uslubu, aynı tavrı takınıyorum; çünkü eleştirdiğim şey kendileri değil yazdıklarıdır. Siz yazmaya devam edin, güzel şeyler yapın, bırakın başkalarını beğensinler, başkalarına alaka göstersinler; sonunçta kazanan siz olacaksınız. Önemli olan da bu değil mi?
Yazınızda da -dikkat ederseniz- şikayetiniz kadınlara olan alakadır; oysa bizim işimiz şiirdir. Gerisi hikaye...
Selam ve muhabbetle...
Beyaz Hayel
Selam ve duayla