- 562 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİME
Neydi yalnızlığımı böyle tarumar eden, mutluydum habuki yalnızlığımla .Davacıyım senden senin gibilerden .Ne istedin biçare saflığımdan ,kullandın attın bir kenara değermiydi bu hayatın çirkefliğine bulaşmaya .Bu satırlar tanımadıklarıma beni hiç tanımayacklara ,sırdaşım olacak bu topluluk belkide böyle kusarım öfkemi yalnızlığa adanmış hayatımın baharında ... Öyle doluyumki anlatamadıklarımı yutmak mecburiyetinde olduğum için ,öyle küskünüm ki inancımı ,sevgimi harcadığı için . Kimse göründüğü gibi masum değil İNANMAYIN ! İnanmayın inancınızı kaybedersiniz ,inandığınız için uykularınız kaçar ,su içerken bile düşünürsünüz içsemmi içmesemmi o hale varır yani nirvanayı yaşarsınız ruhunuz yerin yedi kat dibindeyken . Tek bildiğim yazmak istiyorum yazarak hayatı sevmek istiyorum başka tutunacağım dalım kalmadı şimdilik yazmak alfabeyi yutana kadar yazmak ...
YORUMLAR
Kötü komşu insanı mal sahibi eder derler. Bazan yaşadıklarımızın getirdikleri, götürdüklerinden daha az gibiymiş de, biz her yükün altında eziliyormuşcasına sıkılır boğuluruz. O vakit kalem gelmiş, kurulmuştur baş köşeye işte. Yazın tabiki yazın da, okuyun en fazla. İçinizden geldiği gibi, kendiniz kadar ve ikilemlerinizden kurtulmaktan korkmadan yazın. Fakat okuyun da çok çok...