- 1142 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SÖYLENMEMİŞ SÖZLER
Karanlık sokaklar, gözlerim yine yollarda. Şöyle bir bakıyorum da benden ve gölgemden başka yine herkes uykuda... Kimsecikler duymasın diye sessizce adını fısıldıyor yine dudaklarım. Duymazlar biliyorum, keşke duysalar...Hep içimde yine yaşadıklarım, yaşatmaya çalıştıklarım. Anlatmaya çalışırsın ya hani dudakların kilitlenir bir anda, susu verirsin, içinde yaşarsın hani çığlığını. Duru bir sudan farksızdır halin. Hiç bitmez bu çabaların. Geçmişindeki hataları tekrar yaptığını hissedersin. Yine dudaklarından o iki kelime çıkar sadece. ONUN İÇİN... Onun için katlanırsın her şeye. Söylemeye çalıştığın sözler gelir aklına. Bugün dersin, bugün söylemeliyim her şeyi. Yine susarsın... Yine bir şey yok. Susarsın...
Canının yanmasından değil de korkun, içinde yaşatmaya çalıştığın dünyaya zarar gelmesindendir. O korku hiç bırakmaz ki yakanı. O dünya her şeyindir artık senin. Dudağındaki her hece, yüreğindeki her sızı, kurduğun dünyandaki her halin, söylenmemiş sözlerde içinde büyüttüğün dev bir çığlık, iki çift gözünün şu yalan dünyada gördüğü tek gerçek, hayallerini süsleyen güzel gözlü adam... Her halinde, her anında saklı olan, yalnız sana ait olan, içindeki yalnızlığı bitiren tek kelimeyle HER ŞEYİN...
Sokak başındaki lambalar da sönmeye başladı artık. Nereye baksan çaresizlik, nereye baksan zifiri karanlık... Umudunu kaybetmemek için şu karanık sokaklardan sızan küçücük bir ışık bile yok. Kalbindeki o kocaman duyguyla yine yalnızsın. Biliyorsun bir yerlerde, senin düşündüğün, onunda seni düşündüğünü bildiğin o kocaman sızının sahibi var. Ama bu çaresiz sokakta sadece gözleriniz birleşiyor. Aynı havayı soluyorsunuz. Bazen bu bile yetiyor. ÖZLEM... ÇARESİZLİK... HASRET...
Hiç bir zaman bu kadar tutkulu yaşamadığın, iki güzel duygu arasında yine içini acıtan, elini kolunu bağlayan ne yaparsan yap kurtulamadığın, o acı yakana yapışıyor. Yine yalnızsın. O sözler yine içini acıtıyor. Bitmeli diyorsun bitmeliii... Ama yine yokk... Yok... Hala doğru zamanın gelmesini bekliyorsun.
O ZAMAN GELİR Mİ DERSİNİZ ? BİR NEBZE OLSUN YALNIZ OLMAYAN HUZURLU GÜNLERE...
İÇİNİZİ ACITAN SÖYLENMEMİŞ SÖZLERLE KALMAMANIZ DİLEĞİYLE...
11/02/2013 01.17
Hazel YALÇIN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.