- 991 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KİMSEYE ANLATAMIYORUM....
Bunlar bire bir yaşandı Saygıdeğer dostlarım;Ve hep bir umut vardı yüreğim de!..
HİSEDEBİLİYDUM ONU......
KAÇINCI KEZ DENİZE DENİZE AÇILIŞIMDI BİLMİYORUM...
Yanıma çok yaşlı bir denizci geldi;Yùzüme bakıp sanki beni anlarcarına!.KALBEN İSTERSE İNSAN SEVDİĞİNİ DERİN SULARDA GÖREBİLİR DEDİ VE GİTTİ!,Aklıma takılmtı!
Bunu bana yaşlıt bir denizci daha söylemişti;MUCİZELERE İNANIRSAN ONU GÖRÜRSÜN DİYE...Geceydi güverte de denizi seyre dalmıştım;
ONU,SEVDİĞİM,ÖZLEDİĞİM HASRETLENDİĞİMİ GÖRDÜM!....
HAYAL DEĞİLDİ,VE BEN DELİ DE DEĞİLDİM!Önce saçlarının ışıltısı yakamozla karıştı,Sonra gôzlerinde ki sımsıcak sevgiyi gördüm!İnanamadım,
EVET KARŞIMDAYDI, TÛM HEYBETİYLE!DONMUŞTUM,İNANAMIYORDUM!
Yanıma yaklaşarak hey kaptan sana derinliklerden geldim,Bir istiridyenin kalp atışını bir de deniz kabuğu getirdim diyordu ve GÖZLERİMİN İÇİNE BAKARAK ESKİDEN OLDUĞU GİBİ BEN DE SENİ ÇOK ÖZLEDİM HEP SEVDİM VE UNUTMADIM VE ELLERİMİ TUTARAK AL BUNLARI YANLIZLIĞINDA BENİ BULURSUN,BİLİRİM YALNIZ KALMAYI SEVMEZ,
HEP BİR KALP,HEP BİRİ KONUŞSUN İSTERSİN..TAM ONA SARILACAKKEN BİRDEN AY KARARDI,DENİZ KUDURMUŞÇASINA DALGALANDI,VE HER ŞEY BİRANDA OLDU!,YOKTU GİTMİŞTİ VE ONU BİR KEZ DAHA KAYBETMİŞTİM...
ANİDEN DUDAĞIMA BİR DAMLA DÛŞTÜ OYSA Kİ YAGMURDA YOKTU!DUDAĞIMDAKİ DAMLAYI HİSSETTİM.,ANLADIM AĞLAMAYA BAŞLADIM!..
Ona sarılıp koklamak öpmek istemiştim,Ellerime baktım kokladım,
AVUÇLARIMA KOKUSU 1SİNMİŞTİ!Nefesim bitene dek kokladım!.
Onu hala sevdîğimi,unutamadiğımı,beni de götürmesini sôyliycektim SÔYLEYEMEDİM.....ALABORA OLMUŞTUM,ONU BİR KEZ DAHA KAYBETMİŞTİM......
İŞTE HER DENİZE AÇILDIĞIM DA BU UMUTLA ÇIKIYORUM SEYRE!VE HER DENİZE BAKTIĞIMDA YAŞIYORUM O ANI!AMA KİMSEYE ANLATAMIYORUM ONU!!!....
------------TUANA ÇELİK-------------
YORUMLAR
Ah yokmuki şu duygular içlenmiş kalem sayfayla sanki aşkı yeniden yaşamış okurken zevk aldım yazan o güzel gönül pınarını yürekten kutlarım sevğilerimle.......................