- 666 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİME AİT DÜŞÜNCE VE YAŞAM BİÇİMİM
DÜNYAYA İNSAN OLARAK GELMEM BANA AĞIR BİR SORUMLULUK YÜKLEMİŞTİR.İNSANLARI SEVMEM GEREK .TABİATI SEVMEM GEREK
TÜM CANLILARI SEVMEM GEREK. SİYAHA HOR BAKMAM AYIRMAM BEYAZ OLDUĞUM İÇİN.KİMSENİN KİMSEYE ZULÜM ETMEK GİBİ BİR ŞANSI OLAMAZ BU HAKKI HİÇ BİR TOPLULUKTA GÖRMÜYORUM.GÜNEŞ TÜM İNSANLIĞIN ÜZERİNE DOĞUYOR.DOĞULUSU BATILISI KUZEYLİSİ GÜNEYLİSİ HER TOPLULUK BENİM GÖZÜMDE İNSANDIR.HEPİMİZ HZ. ADEMİN ÇOCUKLARI DEĞİLMİYİZ!!! HER NE SEBEPLE OLURSA OLSUN ÇIKAR VE SAVAŞLARI KINIYORUM.EŞİTSİZLİĞİ SÖMÜRÜYÜ KAPİTALİZMİ RET EDİYORUM.BİR İNSANI ÖLDÜREN TÜM İNSANLIĞI ÖLDÜRMÜŞ SAYARIM.DÜNYANIN ŞU ANKİ DÜZENİNİ BENİMSEMİYORUM.YAŞAMAK İÇİN ÖLDÜRMEK OLDUĞU SİSTEMDE BİR TOPLULUĞUN YAŞAMASI İÇİN DİĞER TOPLUMU ÖLDÜRMESİNİ ŞİDDETLE KINIYORUM.ÖLDÜRMEKLE YOK ETMEKLE KANLA ÖVÜNEN TOPLUMLARI KINIYORUM.KISACASI İNSAN OLMAM BUNU GEREKTİRİYOR .ÇALIŞMAYI BÜYÜK BİR NİMET OLARAK GÖRÜYORUM.EĞİTİM DURUMU İŞ SANAT ALANI NE OLURSA OLSUN İNSANIN İNSANA İHTİYACI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.ZENGİNİN FAKİRDEN GÜÇLÜNÜN GÜÇSÜZDEN.BİLGİNİN CAHİLDEN ÜSTÜN OLDUĞUNA İNANMIYORUM.YARADAN HER KULA BİR MARİFET VERMİŞTİR.....ŞU ÜÇ ŞEY İNSAN ELİNDE DEĞİLDİR.ANNE VE BABASINI SEÇME HAKKIN YOKTUR. EŞİNİ VE ÇOCUKLARINI SEÇME HAKKIN YOKTUR. YAŞAYACAĞIN TOPRAĞI SEÇME HAKKIN YOKTUR.VE SON OLARAK İŞİNİ SEÇME HAKKIN YOKTUR.DEĞİŞMEZ OLAN YAZGIDIR.BUNA İNANMIŞ BİRİ OLARAK KENDİNİ DÜNYAYA ADAPTE EDECEKSİN .DÜNYAYI KENDİNE ADAPTE ETMEYE ÇALIŞTIĞIN TAKTİRDE YOK OLURSUN.
ACİZANE DÜŞÜNCEM BUNLARDIR. ALİ DUMAN