- 1270 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YAZAMIYORUM DERKEN...
Bu aralar pek yazasım yok..Sanırım ruhum karmaşa zamanlarının sığındığı duldalarından emniyete ulaşmanın verdiği serkeşlikte…
Bir tatil havası..Sonsuz emniyet, bunların hepsinden öte ve en önemlisi üzerime sinen sevginin kaygısız uyumanın, gözaydınlığı ile uyanmanın doyumsuz lezzeti..Kızlarım, ailem, sayısı çok az ama özün özü güzel dostlarım…
Sanki son zamanlarda tomurcuğa durmuş ferah gül dallarının güzelliklerine kardelen çehresine bürünmüş dağların hikayesi düştü hayallerimin ötesince… Öylesine ferah, öylesine bitimsiz, öylesine güzel kokan… Üveylikler, burnu hızmalı güvercinler pervasızca virane geçmişimin üzerinden yüreğimde ki gamı kaseveti kanatlarına takdı da bir çırpıda uçurup gittiler sanki…
Yalan, riya, vefasızlık, haramilik… Her biri kara bir örtü olup sarmışken afağımı çekildi birer birer gözlerimin önünden..Açıldı gözlerimin önü, bir mümin sadaka gibi berrak günler düştü perçemime…
Ey hayat çile olduğun devirler bitti yaşıyorum artık seni doyasıya..Sahi yaşamak kavramı nedir ki? Hak’kı HAK bilip anlamadıktan sonra bu nasıl bir yaşamak? Yaşamak ancak HAK kın farkına varmak.
Ah bilse, bir bilse tüm gönüller… Bilmemenin tarif bile edilemez yoksulluğunu..Bilmenin ise o devasa zenginliğini, bu zenginliğin yanında dünyanın pul kadar bile ederi olmadığını… Asıl yaşamın anlamının ancak, O Sevgiliyi bilmekle eş değer olduğunu…
Ah gönül dile gel , gel de deki; Ya Rab Sensizlik ne büyük acı. Sen gönlümün temeli. Sen Hak diyen dilin hüneri. Bahar kokuyor artık gönlüm dilim. Sen kokan güllerin en güzel hecesi. Günü gecesi olmayan düşlerin, güzel demlerin zamansız zeminsiz güzelliklerin bitimsiz adresi. Bundan gayrı Allah-u C:C: lütfu Keremi ile öğrendim ki senden gayrı dost buldum sanan külliyen ziyanda imiş.
Seninle her şey dost. Geçmişim geleceğim ömrüm ahirim dost . Seninle derdim, kederim, saadetim hepsi bana dost. Bahar haşrını sürer seninle. Ah sevgili arz ederim; subhanALLAH, Elhamdülillah-i Allah-u Ekber sadası ile daim şükürde pürüzlerimin silinip gittiği yerdeyim.. Ne karanlıkmış SENsizlik . Bildikçe binlerce defa şükürle düşüyor ismin dudaklarımdan…Nedir beni bunca mutlandıran kasvetimi gamımı kuş kanadına yükleyip benden gideren? Seninle olmak elbetteki her derdin çaresi.
Nice çöller aştım, ne yaralar edindim, nice zaman kanadım yolların yokuşlarında… Ama şu an SEN varsın ya daha ne isterim. Sana binlerce defa SENinle SENi anar gibi Hamd-ü senalar…
Yar yol senin yolun, gül senin gülün, bağ senin bağın, bülbül senin bülbülün, her şey senin mülkün. Işığının aydınlığına gölgenin hükmü olabilir mi hiç..O yüzden senden her varlığın baharını, gönlüme sunacağın bahtiyarlığı Seninle her varlığın neşesini haşrını dilerim..
Hatadan uzak kusurdan uzak Seninle geçecek bir ömrün bekasını yine SEN Yüce Padişah’tan dilerim..
Bilirim hatırlamam SENden
Gönül diler aramızda ayrı gayrı bir an bile olmasın
Şu saatte hatırlanmak ne güzel…
Mazime şahit, geleceğime şahit hep SEN
Fani olan Ben
Baki olan SEN
Ez cümle;
Dilim döndü mü bilmem?.. Ama şu kış ortasında bahardan çalınmış her günüm bilirim a DOST hep SENden, hep SENden
Perihan KILIÇ
Esmize 10.02.2013
YORUMLAR
senin yazılarını okuyunca inan çok rahatlıyorum...hocam saygılar sevgiler
Esmize - Perihan Kılıç
Ah bilse, bir bilse tüm gönüller… Bilmemenin tarif bile edilemez yoksulluğunu..Bilmenin ise o devasa zenginliğini, bu zenginliğin yanında dünyanın pul kadar bile ederi olmadığını… Asıl yaşamın anlamının ancak, O Sevgiliyi bilmekle eş değer olduğunu…
Ah gönül dile gel , gel de deki; Ya Rab Sensizlik ne büyük acı. Sen gönlümün temeli. Sen Hak diyen dilin hüneri. Bahar kokuyor artık gönlüm dilim. Sen kokan güllerin en güzel hecesi. Günü gecesi olmayan düşlerin, güzel demlerin zamansız zeminsiz güzelliklerin bitimsiz adresi. Bundan gayrı Allah-u C:C: lütfu Keremi ile öğrendim ki senden gayrı dost buldum sanan külliyen ziyanda imiş.
...
işlenen tüm suçların gerçek sebebi ; MANEVİ BOŞLUK
yüreği ruhu aç insnalardan başka ne beklenebilir ki...