GİTMEDEN ÖNCE
Benden bu kadar, gidiyorum.
Sana göre bu tam bir terk ediş, bana göreyse de BİR olamamanın verdiği haykırış.
Kalbin kanayacak, biliyorum.
Hak etmeyen gözlerle birbirimize bakmaya tanıklık edemeyecek kadar seni seviyorum.
Nefes alamayacaksın, anlıyorum.
Geçmişin izlerini takip etmeden, yeni soluklanmalara kucak açmanı diliyorum.
Kendine güvenin ve sevgin azalacak, kahroluyorum.
Kendini sevmen için benim sevgime ihtiyacın yok ki!
Bana muhtaç olmadığını fark etmeni istiyorum.
Tamamlayamadık birbirimizi, itiraf ediyorum.
Ne sen kendini bana anlatabildin, ne de ben seni anlayabildim.
Yarım ruhların esaretinden kurtulalım diyorum.
Beni değiştirmeye çabalamanı, anlayamıyorum.
Senin istediğin gibi değil, kendim gibi biri olmak hakkımı kullanıyorum.
Hayatı seninkilerle değil kendi gözlerimle tanımayı düşlüyorum.
Bencil olduğumu söyleyişini duyar gibi oluyorum.
N’olur gücenme bana!
Birlikte yok olacağımıza ayrı ayrı var olalım.
Elveda bize yakışacak.
Sevdiklerimi özgür bırakmak, benim kaderim olacak.
YORUMLAR
yazı edebi olarak çok oturaklı yazılmış ve şiirsel güzel bir ifade tarzı var...
ancak yazıya katılmıyorum...her şey karşı taraf gidene kadar böyle olur...
ya sonrası???
sonrası karanlık,sonrası dört duvar,sonrası ızdırap...belki insanın kendisinden ziyade karşısındakini düşünerek verdiği bir karar...belki sorgulanması bile yanlış...ama benim düşüncem bu...
benim bütün her şeyimi yıkan ve mutsuzluğa itende bir gidişti...bunu tarif edemem size...o evlendiği akşam hayatımın en büyük kabusuydu...ve bu kabusları çok uzun süre gördüm...arada bir yine gelip geçiyor...
bugün bu kadar umutsuzsam hayat için ve bu kadar gereksiz isem bunun tek sebebide bir gidişti...o giderken sadece düşüncem şuydu...benimle mutsuz olacağına başka birisiyle mutlu olsun dedim...yanıldım çok yanıldım...ve ben her çırpınışımda iyice batıyorum...bu tarifsiz bir şey...:((((
ÇOk güzeldi , yazını okuyunca benim de çok sevdiğim Zara'nın bir parçası geli aklıma şu an bunu yazaken de dinliyorum ;
Hayatta en zor olan bir insanı tanımak
Kabul etmek huylarını değişmeden bir olmak ........
Kutlarım seni soloyin , güzel yazıydı , sevgilerimle .........
sevmek bir anlamda özgür bırakmaktır diyorum,kutlarım
Birlikte yok olacağımıza ayrı ayrı var olalım.
Elveda bize yakışacak.
Sevdiklerimi özgür bırakmak, benim kaderim olacak.
Öyle etkiledi ve dokunduki bu sözcükler...bütünselliği güzel, soluksuz ve keyifle okuttu serzenişleri...ama final ise yakışan şekildeydi.
Kutladım yazarı.