- 2381 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
-Gitmek Ve Yalnızlık Üzerine-
Bazıları sizi p*ç gibi bırakır hayatta. Tam ona güvenmişken , beni bırakmayacak dediğiniz anda ,gerçekten beni seviyor dediğiniz anda , bir bakmışsınız gitmiş. Bir açıklama yapmadan , sanki önceki insan o değil gibi ! Sadece susarak gider. Anlamazsınız neden ? Sorduğunuz anda ” yol al. “ der size.
Düşünürsünüz… kırdım mı ? kötü bir şey söyledim mi ? nerde hata yaptım ? neden gitti ? Kafayı yersiniz düşünmekten. Ama hatanın sizde olmadığını da bilirsiniz aslında… Siz sadece sevmişsinizdir ve sadık olmuştursunuz hepsi bu. Birde yarı yolda bırakmamışsınızdır.
Bazı günler kafayı yersiniz onu düşünmekten , Özlersiniz , Ama çoktan gitmiştir söyleyemezsiniz. Söyleseniz de fark etmez çünkü..Çünkü onun için değersizsinizdir artık.. “Seviyorum” dersiniz bunu ona tekrar söyle dersiniz ama söyleyemezsiniz. Söyleseniz de g*tü kalkmıştır zaten. Daha çok havalanır hal hatır sormaz , “Ben neymişim be” der kendine. “Nasılda aşık ettim” der. Kendini bir b*k zannetmeye başlar.
İlk günler gelir aklınıza. sizi ikna etmek için yırtınan , bırakmayacağını söyleyen , sadece bırakmayan birini arayan , onu sevdiğiniz sürece sizi seveceğini söyleyen birisi. Sonra ? Ona onu artık sevdiğini hissettirirsiniz . güvendiğinizi. Tamam dersiniz ona gel.. Sonra bir şey olur aşık insan gider ve egosu tavan yapmış birisi karşına çıkar. Zamanla özlemeyi keser , aramaz , umursamaz , sessizce gider. Gider işte ! sizi öyle ortada bırakır. Yarı yolda bırakır.
Çünkü ulaşılan şey değer kaybeder insanın gözünde. Yada sana ait olanı tekmelemeye kovmaya alışkanlık haline getirmiştir. Gözü ulaşamadığındadır hala , her zaman ulaşamadığına açlık Hisseder. O zaten elinin altındadır. Burnunuz havada bakarsınız ona.
Hani diyorlar ya. hayatında neden biri yok neden birine aşık olmuyorsun diye. İşte bu yüzden!
“ Terk etmeyen birisini arıyorum” diyen aslında “egomu tatmin edecek birini arıyorum” demek istiyordur .
“Gitmediğin sürece seni bırakmam” diyen birisi “Sen beni bırakamayacak duruma geldiğinde seni bırakacağım” demek istiyordur.
“ Seni hep seveceğim” diyen birisi “ beni sev , egomu tatmin et ,aşık ol , kendimi iyi hissedince seni bırakacağım” demek istiyordur
Defolup giderler hayatınızdan ve siz öylece kalırsınız . Hala soruyor musunuz Neden Hayatımda birisi yok ? diye . Çünkü kimsenin egosunu tatmin edecek birisi değilim ! Yarı yolda bırakılmak istemiyorum ! Kimseye güvenemiyorum ! Ben son değil birisiyle sonsuzluk istiyorum , Bu yüzden !
Gidenler mi ? Onlarda Depolup gitsinler ! Size acı veren biri mutluluk veremez. Ve bırakın hayatınıza isteyen kişiler eşlik etsin.
[Bazı aşırı sözler affola.. Yazıya güzellik kattı bir seferlik.]
YORUMLAR
sevgiye doyunca kaçanlar; sadece onaylanmak için gelen sevgi yoksullarıdır.
onların aşka değil, sadece seni seviyorum'a ihtiyaçları vardır
çünkü hiç saçları okşanmamıştır sadece sevgiye aç büyümüşlerdir.
sevgiye ilgiye doyunca hep kaçarlar, suç sizin değil...
gizemi bitirmemek için yavaş davansanız da zamanı gelince gidecekelr onlar
sevgi hem emek hem de sağlam kişilikler ister
kutlarım.