- 1005 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
hiçbir yere sığdıramadım ki..
yüreğinde eskimeyen/biraz sana
birazda kendisine benzeyen adam/sana koştum ki
konuşma eylemi daha sonra gelecekti
b/aktım sana..
yüreğinde görünmez bir güç/saçlarının her bir telinin arasından bana bakıyordu..avuç içlerime düşerken sen bir tutam..bazen sarıya çalıyor/sonra korkuyor ve kaçıyordu kızıla..sen gibi/tenin gibi değil mi?..sende var olan/seninle hep olan/sana ait olan gibi..farkındayım..sana dair..sana ait her şey..bana ait gibi..seninleyim..seninle gibiyim ki benzerlikler ortak paydalarda buluşturur fizik yasasıdır..işte bu yüzden avuç içlerimi öptüm ve parmak uçlarımı ve sonra soluğumu/soluğun gibi.. (bunu şimdi yazdım) her anım seninle..şimdi yeniden doğmuş gibiyim kabul..kokuyorsun..nergis kokusu sinmiş dağlarına bir de portakal kokusu yamaçlarında ki kokladım ve ısırdım acıttım mı? Çokça benziyordun çünkü..düş/tüğünde yerden alıp.. gömleğimin/sol göğsümün ucuyla sildiğim/sindiğim renklere ki kokarsın bilirim.. yalnız derin uykularda rastladığımda sana gerçekten/gerçektin..yatağının gölgesi olur/sığar yanına/yarına uyurdum..tek vücut bir beden olmuşken..uyandırmak bana kalırdı affet ne olur ki..Sahi bir farkı da yok değil mi? gözlerim açık sadece.. eşeliyorum toprağı..önüme b/akıyorum şu boşluğa/karanlığa..maviden derin bir atlasın izlerine.. önüme b/akıyorum gözlerim o kadar açık ki içine düşer gibi/düşün içine gibi ki tenine süründü bilmem fark ettin mi? boynunu altına/ellerine/bacağına dokundu..kolunun altına..dirseğine ve oradaki beyazlığa ..sırtındaki beni teğet geçip yüzüne çarptı..çarptı işte yüzüne..hiçbir yere sığdıramadım ki ne diyebilirim ki..
(...)