iki kadın
İki kadın barda oturuyordu. Otuz yaş üstü her kadın gibi sınırları yoktu güzelliklerinin. “Yaşları ilerledikçe kadınlar kolaylaşır.” Yüzyılın yalanıydı! Bu kandırmacayı kim başlattıysa hala onun peşinden gidiyorlardı. Tek bir şey vardı. O da kadınların asla kolay olmadığı gerçeğiydi. Para karşılığı olsalar bile.
Erkekliğinin farkına vardığı ilk yıllar, kadınları kolay elde edebiliyorsa bu böyle devam ediyordu. Lisede, üniversitede, iş hayatında heryerde… Ve eğer kolay elde edemiyorsa yine öyle gidiyordu. Kolay kadının varlığına inanmak çaresizliğin bahanesiydi. Bir ufo görmek umuduyla, yıllarca beklemekti…
Barda oturan kadınlar bunun bilincindeydi, yeterince erkek tanımış olmanın verdiği sıkıntıyla içkilerini yudumluyorlardı. Üç gün önce yaz tatili için çıkmışlardı yola. Sarışın olan kadehini elinden bıraktı. Arkadaşına eğildi.
“Karşıdaki sana bakıyor.”
“Farkındayım.”
“Fena çocuk değil. Ne dersin?”
“Bilmem, olabilir.”
“Keyfine bak o zaman.”
“Şimdi bir saat boyunca bakıp durucak. Zamandan kazanalım bari.” Dedi esmer olan ve gülümsedi karşısındaki genç adama.
Birkaç dakika sonra sohbet başlamıştı. Sarışın kadın, içkisine bakıyor, arada onları izliyordu. Esmer kadın, arkadaşının kulağına eğildi: “Birazdan dönerim.” Dedi.
“Otele mi?”
“Hayır.”
“Onun evine mi?”
“Yo.”
“Sahile mi? Nereye söylesene allah aşkına!”
“Tuvalate.”
“Hmm çok bayağı. Ama heyecan verici.”
Esmer kadın ve adam tuvalete doğru yürümeye başladı. Önce esmer kadın girdi kabine bir süre sonra da adam. Sarışın kadın, peşlerinden gülümsüyordu. Erkeğe ihtiyacı olmadığını hissediyordu o gece. Küçük bir yudum aldı içkisinden. Bacakları arasında son birkaç aydır işemek ve kanamak dışında işe yaramayan bir yarık taşıyordu. Sonra birden kaşındığını hissetti. Etrafına bakındı. Kimsenin bakmadığına emin olduğu sırada hızla kaşıdı bacak arasını. Müthiş bir zevkti kaşınmak. Ama niye kaşınıyordu? Plajdaki kumlardan mı? Yoksa, yoksa son adamdan bir şey mi kapmıştı. “Yo olamaz.” Dedi. “Aradan aylar geçti. Olsa, şimdiye kadar ortaya çıkardı. Her korunmadı ilişkiden sonra düşünürdü bunları. Aptal aptal aptal. Neden korunmadın ki?” Kafası bu düşüncelerle meşgulken esmer kadın belirdi yanında. Şaşkınlıkla arkadaşına baktı.
“Biliyordum, tuvaletin sana uygun bir yer olmadığını biliyordum. İnsana kendini ucuz hissettirir.”
“Yo hayır.”
“Eee… Neden geri döndün?”
“Sence?”
İki kadın, erkeklerin bilmediği dilde bir şeyler konuştu bakışarak.
“Yoo. Olamaz…” dedi sarışın olan.
“Malesef.” Diyerek başını yana düşürdü arkadaşı.
Bara oturdu ve sert bir içki söyledi.
“Bu kaçıncı? Erkeklerin sorunu ne allah aşkına? Erken boşalma bulaşıcı mı yoksa?”
“Bilmiyorum. Bir lanet sanki...”
“Ne yaptı?”
“Üzgün olduğunu söyledi ve gitti.” Dedi esmer olan.
Kısa bir sessizlik oldu. “Yarın ne yapalım? Tekne turuna katılmaya ne dersin?”
“Olabilir.”
“Köşedeki sana bakıyor.” Dedi esmer olan.
Adama bakıp burun kıvırdı sarışın. Arkadaşına baktı sonra.
“Riske girmeye değer mi?”
“Cık.”
“Sigara?”
“Olur.”
Tabureden kalkınca sarışın kadın bacak arasını tekrar kaşıdı. Vakti gelmiş miydi yoksa? Bunu düşünerek sigara paketini aldı ve iki kadın, tıraşlanmış kutularıyla birlikte içkilerini geride bırakıp, sigara içmek üzere dışarıya çıktı.