- 1288 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KEÇİÖREN VE BÜTÜN BELEDİYELERE SAADET VERECEK TAVSİYELER
KEÇİÖREN VE BÜTÜN BELEDİYELERE SAADET VEREN TAVSİYELER
Herkes bulunduğu yer için kafa yorup, bir takım faydalı işler yapmak ister. Ben de çalışmakta ve oturmakta olduğum belediye için kafa yorarken belediyelerin aslında ne kadar fazla işlerle alakadar olduğunu fark ettim. Bu açıdan bütün belediyeleri kutlamak gerek.
Daha iyi nasıl oluruz diye projeler ürettim. Detaylandırdım. Çalışmalarımı ilgili birimlere ulaştırdım. Fakat en üst makamlara ulaşamadan bir yerlerde kaybolup gitti çalışmalarım. Liyakatsiz ve yağcı,korkak,ufuksuz kişilerin çelmelemesi oldu. Ve anladım ki bütün belediyeler yaptıkları onca güzel ve fazla işlerin yanında evvela kendi içinde adil olmalı ve liyakatli insanların vazifelendirilmeleri-ne özen göstermelidir. Adaletsizlik, adam kayırma ve ilgisizlik önlenmelidir. İsraf önlenmelidir. Çalışanlarını da mutlu etmelidir. Taşeron şirketlere modern köleler vermemelidir.
Keçiören için daha neler yapılabilirdi? Proje bulmak çok kolay. Mühim olanı gerçekçi, faydalı ve kalıcı olanı yapmak bir de ilklere imza atmaktır. Yanlış ve verimsiz de de ısrarcı olmamaktır. Mesela ilk etapta şunlar aklıma geldi. İlçemiz Keçiören’in doğal ve tarihi güzelliklerini konu alıp yansıtan Edebi ve Güzel sanatlar dalında çalışmalar yapılmalı. Şiir, makale, öykü, roman,anı dalında kitaplar yazdırılıp desteklenmeli.Yağlı boya resimler yaptırılmalı ilçeyi konu alan. ÖDÜLLÜ YARIŞMALAR DÜZENLENMELİ. Keçiören konulu yarışmalar ve kısa metrajlı filmler çektirilmeli. Dizi film ve sinema filmlerine girmesi sağlanmalı. Hatta film platosu kurulmalı.
Avrupa çapında kongre merkezi ve Amatem kurulabilir. Yaşlılar için belediyeler güzel sığınma evleri kurmuş. Özellerden güzel çalışmakta. Yaşlıları hayata kazandıracak sığınma değil, barınma değil; hayat evleri kurulmalı.
Zaman kıymetli. daha neler neler bulunup yazılabilir. En güzeli ben üretirim demiyorum asla. Belediyeleri gayretlerinden dolayı da kutluyorum. Kendi belediyem başta olmak üzere daha dikkatli olmalarını arzu ediyorum.
Halka hizmet Allah’a hizmettir.
YORUMLAR
En çok eğitime ağırlık versinler. Üstelik din eğitimi olarak üsteleyeceğim. Neden diyeceksiniz? bu gün huzur evlerine baktığımız da; hep okumuş yüksek makam sahiplerinin anne ve babalarını ağırlamakta huzur evleri, demek ki maneviyatın güçlenmesi gerekli.
Birde çocuk esirgeme kurumunda ki evlatlar için gayret sarf etmeli. En önemli eksiğimiz bu diye düşünüyorum. bir yerlerde ağlayanlar olunca, gülmek abes kaçıyor kanımca.
Hep birlikte gidebiliyorsak sinemalara iyi gidemiyorsak herkes otursun yerinde...:) öyle işte
Tabi bana ne diyenler olacaktır onlara da iyi eğlenceler dilemek gerekir.
bu arada hoşgeldiniz.
Öncelikle sizi tekrar görmek beni çok mutlu etti. Belediyelerin en etkin çalışmaları halkla beraber yürüttüğü faaliyetlerden oluşuyor değerli Tatlıtürk.
Yöneticilerin isabetsiz ve israfçı çalışmaları halkın katılımıyla ve görüşleri alınarak daha verimli ve faydalı çalışmalara sebep oluyor.
Çok haklısınız .İlk harfinden son noktaya kadar katılıyorum.
Selam ve muhabbetle.