- 1106 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Edebi anlamda pek manalı bir yazı değil. Lakin, içten. Yorum bırakmak isteyişimin tek nedeni ise, herkesin yalnızca bir kerelik aşık olma hakkı olduğunu düşünüp kendinizi helak etmeniz düşüncesi. Bu yazının kurgusal olmadığından eminim. Duygularınızı dışınıza dökmek istemişsiniz. Ama endişelenmeyin: Eğer kasları ve damarlarından ibaret değilse yüreğiniz yalnızca, aşkı yeniden ve yeniden tadabilirsiniz. Önemli olan, onun sizinle ne kadar kalabileceğidir. Eğer aşık olduğunuzda karşılık aldınızsa bundan da korkmayınız. Aynı yolu yalnız yürümek epeyce sancılı ve sıkıcıdır unutmayınız.
görkem şen
Dediğiniz gibi belki bir daha aşık olabilir insan.
Ama korkular. Tabi korkular herşeyin önünde..
Değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Esenlik içinde kalın...
içten samimi bir yazı okudum yüreğine sağlık tekrar sevmeye korkmak...zor bir duygu aynı şeyleri yaşarım düşüncesi altında yeni biriyle adım atmak ama bu korkuyla da yaşanmaz ve belki hiç gelmeyecek birini umutla beklemek bu da bir çeşit korku ya gelmezse...velhasıl bazı sonlar aslında yeni başlangıçtır araya üçüncü sokmamak en doğrusu ....neyse benimde kafam karıştı :)) yazan ellerin aklın dert görmesin ...
görkem şen
Değerli zamanınızı ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.
Esenlik içinde kalın..