yüreğini yakarım
Bak zalim prenses.
Bilirsin dediğimi yaparım.seni sevebilirim dedim ve sevdim.geceyi gündüzü bir ettim.bir sigara içimi kadar bile kaytarmadım seni sevmekten.Senin için açmamış güller yetiştirdim yüreğimin içerlerinde.Yağmurları tanıdım gözlerimin bebeğinde.Kahırları musallat ettim sevdama.
Ben sevdikçe sen sevgiyi umursuzlaştırdın.Kalbini taşa çevirdin.Ya sen sevilmeyi bilmedin ya ben seni gereğinden fazla sevdim.
BAk gücüm tükeniyor.Kendine gel.Sevdaya başladığım yere dön.ziyan etme bu sevdayı.Giderim
Ben giderim sen bitersin.Yanlız kalırsın sevdalarda.Nisan yağmurlarından bile haz alamazsın.Islandıkça erirsin sen bensiz.
Bak giderim yüreğini yakarım.Pişmanlığın kar etmez sana.Acılar çekersin.Sen bir başına kaldıramazsın hayatın yükünü.duygularında üşürsün.içinde yangınlar hortlar.Kabussuz gecelere bir başına uyuyamazsın.Giderim yüreğini yakarım.
Bilirisn dediğimi yaparım.Adam gibi girdiğim yüreğinden yine delikanlı gibi giderim.Seni ağlatırım.yüreğini yakarım.
Ve çıkarım şu yüce dağın uçurum kenarına kendimi yüreğinden de hayatındanda bu dünyadande atarım.İnan yüreğini yakarım.
YA eski kendin ol ya ben gidiyorum.kararını ver.
Bak çabuk ol giderim.hayatından çıkarım Ve yüreğini yakarım..