- 661 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞIN ÖNE EĞİLMESİN
Hey gidi gözünü sevdiğimin toplumu…
Topumuzu toplasalar bir avuç insan etmeyiz.
Helal ana sütünü tatmış. Helal baba ekmeği yemiş. O helalinden insanlar ki yaşamlarını insanlığa adamış. Bu uğurda ölmüş. Asılmış. Yanmış yakılmış. Bombalanmış. Ağır işkenceler görmüş. Ne travmalar yaşamış. Gençlik nedir. Sevda aşk nasıl bir şeydir hiç bilmemiş bir çoğu. Ve geriye kala kala bilincini ve ruhunu yitirmiş koskoca bir güruh kalmış.
Biz kendine özgü örfü adetleri gelenekleri olan en üstün ırkın ve en yüce inancın yani Müslümanlığın temsilcisi bir toplum değil miyiz.
O nedenledir ki kuran kursu gören erkek çocuktan öz kız evladımızın bile ırzına geçeriz. Ya Allah nidalarıyla.
Barış elçisi kadından dünyayı bisikletle dolaşıp da kazara bu topraklara yolu düşen kadınlara önce tecavüz eder sonra öldürürüz o dillere destan konuk severliliğimizle.
Haram ve hak yemek en üstün vasfımızdır.
Yalan dolan riya sahtekarlık ve her türlü namussuzluğun kitabını bizden başka yazan bir topluma rastlanmamıştır daha.
Osmanlıyla övünür. Sarayda dönen akıl almaz entrikaları cinayetleri ayyaş eşcinsel ve gencecik erkekleri hadım eden soysuz padişahları ve gayrımüslüm karılarını seyretmeye doyamayız.
Kaşıkçı Elmasını çaldırır.
El yazması Kuranı Kerimi silah tüccarı adamın sapık karısının villasının bahçesinde buluruz.
Anavatanımızla gurur duyar ülkenin anasını satarız. Satmışım anasını ben bu dünyanın şarkısı da buradan almıştır ilhamını besbelli.
Adamlar kalkar kırk yıllık karılarını kendi yatak odalarında basar. Kurşunları her şeyden habersiz elin adamlarına.
Şu televizyon soytarıları konuşmacılar. Rezil gazeteciler ve namusuz medya Amerikalı kadının öldürülmesi konusundan bol bol nemalanırken. Bunu fırsat bilip eski/yeni kocaları ya da sevgilileri tarafından öldürülen yerli kadınlara da bol bol koruma verilmesini haykırırlar olanca riyakarlıkları ve kendilerini gösterebilme çabalarıyla.
Bu şekilde değil ama ben idam cezasının uygulanmasından yanayım.
Bu cahil arsız fırsatçı ve gözü dönmüş toplumun yaptığı her kötülük yanına kar kaldığı için bu hale gelinmedi mi.
Her önüne çıkan adamın peşine düşer gidersen. Çifte çifte çocukları acımadan peydahlar ortalıklara salarsan eğer her türlü ihtimali de göze alacaksın.
Polis hangi birinizle başa çıksın.
Ben o sığınma evlerinde ne haltlar karıştırdığınızı da iyi bilirim.
Öldürülen Amerikalı kadının yalnız başına ne işi varmış seyahatlerde. Evli ve çocukluymuş üstelik.
Vay be yerli mallar neler de biliyorsunuz öyle!
Onca evli bekar çocuklu yerli kadınlar yılın yarısını tek başlarına yurt dışında geçiriyor oysa. Çoğu sevgilileriyle buluşuyor oralarda.
Ünlülerin foyaları hemen çıkıyor ortaya zaten. Ünsüzlerin ise yanınlarına kar kalıyor bir güzel.
Adamların boynuzları ise salonlarının duvarlarını süslüyor. Eşine dostuna, işte avdan geriye kalan bir anı, diyerek yudumluyorlar içkilerini şöminelerinin başında gururla…
YORUMLAR
TÜLİN ÖZTUNÇ
Esenlikler dilerim.
TÜLİN ÖZTUNÇ
Başlığı anlayamanızı anladım ama...
Allah'a emanet olun.
TÜLİN ÖZTUNÇ
Sağlıcakla Kal canım benim..