- 647 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
POÇ (PAŞANIN ORMAN ÇİFTLİĞİ)
POÇ (PAŞANIN ORMAN ÇİFTLİĞİ)
Bu yazının Bu Ülke’de yaşananlarla alakası yoktur... Varsa kırık dişimi kırarım... Hatta bu yazıyı yazan ben bile değilim yani galiba, yani öyle hissettim...
Paşa, ikinci adam Kısmet ve Yaver Talih Poç’da cam köşkte(ki kış bahçesi de derler kar ile kaplanmış, bozkır manzarasını seyretmektedirler...
Paşa: Eee yaver, hazır değil mi kahvaltı?
Kısmet: evet Talih, serdin sen bu günlerde...
Paşa: dur bakiyim sen ne yapıyorsun yaver öyle mırıl mırıl,
Yaver Talih: hah bitti, dua ediyordum... Amin
Paşa ve Kısmet: (aynı anda) Amin
Paşa: Amin: Amin olmasına da... olmayacak dua olmasın... neye Amin dedik şimdi biz...
Yaver Talih: aman Paşam duymadınız mı Sayın Büyüğümüzü...
Kısmet: büyüğümüz derken...
Yaver Talih: büyüğümüz işte...
Kısmet: anlaşıldı... vallahi ben anladım... büyüğümüzün oyları düşmesin diye dua ediyordur bu...ulan Talih yaver az değilsin...bize de Amin dedirttin,
Yaver: yok Kısmet Bey, ne dedi Sayın Büyüğümüz? Sorarım size ne dedi; dindar bir nesil yetiştireceğiz, hedefimiz budur dedi... bizde evlat yok, Kısmet Bey’in çocuğu yok, Paşam sizde de durum Fıss!!.
Paşa: Höst Ulan Höst...
Yaver Talih: pardon Paşam yani evladınız yok,
Kısmet: eeeee sonuç...
Yaver Talih: biz ne yetiştiriyoruz şu fani dünyada, çiftlik mahsulleri, marul, maydanoz, domat,
Paşa:(yavere seslenir) Hıyar,
Yaver Talih: doğrudur paşam, işte ben de okunmuş zerzevat yetiştirme kararı aldım...
Paşa: Dindar hıyar seniii...
Kısmet: Öyle demeyin paşam, başıboş bırakalım da, köprü altında mı yeşersin maydanozlar, ateist marullar mı yetişsin yurdun dört bir yanında, tinerci domattan hiç bahsetmiyorum...
Paşa: (sert bir üslupla) efendiler, efendi olun tuz ektirtmeyin hıyarınıza.
Paşa, ikinci adam Kısmet ve Yaver Talih Poç’da bir çınar gölgesinde, bozkır manzarasını seyretmektedirler...
Paşa: Eee yaver, hazır değil mi rakım, leblebim, bir de radyodan bişeyler açıver,
Kısmet: şu erorvizyona katılacak şarkıcıyı aç yahu,(ısrarla) bul onu bul,
Yaver Talih: kısmet, Kısmet Bey, inşallah aha çok şanlısınız bakın çalıyor
(radyoda , erorvizyona yarışması için seçilen genç şarkıcı Kan Bambino çalmaktadır...!!Ali baba eşeğe ters bindi...lay lay lom şeklinde...)
Kısmet: bayılıyorum bu şarkıya (deyip rakısından bir yudum alır.)
Paşa: bu kimdir yahu? Yok muydu benim sevdiğim şarkılardan biri...
Yaver Talih: aman Paşam Kan Bambino bu, çok popüler şu günlerde,
Kısmet: evet Kan Bambino, ilk duyunca ikinci ayakta birinci gelen at ismi gibi dursa da, bildiğin insan...tarzda güzel hani...
Paşa: evropada mı yarışacak bu çocuk, hangi şarkıyı seslendirecek peki,
Yaver Talih: daha tam belli değil ama, aman Plütonyum canım Plütonyum yahut artık sana sana sana muhtacım doğal gaz olabilir mesela, bir de düm tek tek, hop top kek ihtimali de var.
Paşa: Yaver kaldır rakıyı masadan bana Kuka Kola getir birazda kaju...devir çok değişti Safiye Yayla öldüğünden beri...nerede benim gençliğim nerede neyse...desteklemek lazım gençleri...güzelde okuyor kerata...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.