Cefa'dan Sefa'ya
Hedeflerine ulaşamadın.. Yıkamadın beni. 1 yıl boyunca acı çektirdin, harabeye çevirdin ama yıkamadın. Yalnızlığımla baş başa bıraktın beni. Dakika başı gözyaşlarımı tattı yanaklarım. Düşüncelerimi, Fikirlerimi, Hayallerimi işgal ettin.Teşekkür ediyorum sana, beni benliğimle tanıştırdın aslında. Duygularımı tattım sayende.. Hayata bakış açımı, zevklerimi değiştirdin. Uzun süre cefa çektim, şimdi sefasını sürme zamanı. 5 dakika konuşup mutlu olduğum kişiler var artık hayatımda. Mutlu olabileceğim kitaplar, anılar var. Herşeyi unutturan 3 dakikalık müziklerim var. Özgürlüğüm var, Hayatım Var. Esirin değilim artık. Yalnızlığım, mutluluğum oldu. Hayatı seviyorum; Mevsimleri, İnsanları, Kitapları, Şarkıları.. En önemliside Kendimi Seviyorum.
- Enes Demirci
YORUMLAR
AŞK CEFADIR DERLERDİ GÜLER GEÇERDİM...İNEMEZDİM DERİNLİKLERİNE..SEVDA BENİM İÇİN BEBEĞİ SEVMEK GİBİ BİRŞEYDİ..HOŞLANMAK İLE AŞK ARASINDAKİ FARK NASIL BİR ŞEYDİ Kİ,...DUYDUĞUM HAZI AŞK SANIRDIM,ÖYLE YAN ETKİLERİ YOKTU Kİ BENDE..SOL YANDA SIZI MESELA..KARIN BÖLGESİNDE AĞRI..SURATTA ATEŞ...MEĞERSE BEN SEFAYI SÜRÜYORMUŞUM:)) TAM BİR YIL OLDU CEFAYLA TANIŞALI..NE GARİP BEN SEFADAN CEFAYA DÜŞTÜM..SİZ ÇIKMIŞSINIZ...BENDE BİR ÇIKABİLSEM KEŞKE... KAPIYI ÇEKİP ÇIKABİLSEM :(( YÜREK MANDALINI ÇIKARIYOR ARASINA .KISKANMADIM DEĞİL HANİ SİZİ ...CESUR OLMAK GÜZEL...KEŞKE SUSİ GÖZLERLE BAKSAYDIM O KASIM AKŞAMINDA
GÜZEL BİR PAYLAŞIMDA DÖKTÜRDÜM BAK SAF SAF :))... BİR ŞİİR BİLE ÇIKTI..ŞUSİ GÖZLER:)) HAYAT BÖYLE BİR ŞEY İŞTE..HAYATTA GÜLENLERİN YANINDA AĞLIYANLARDA VAR BAŞIMIZA GELMEDİKÇE BİLEMİYORUZ..YİNEDE MUTLU OLMAK GEREKİR..CANANSA ÖMRÜNÜ VER DEĞİLSE AĞLAMAYA DEĞMEZ..MİŞ DİYEMİYORUM..GERÇEK AŞK DA CANIN BİR ÖNEMİ YOKTUR...
HAYAT BU İŞTE..CEFA VE SEFA KAYNANA İLE GELİN GİBİ...GELİN ADI DA ÇOK GÜZEL GELİNLER DERE GİBİ ÇAĞLASIN GENÇ KALEM...
SAYGILARIMLA
GÜLESEN SANCAR tarafından 2/5/2013 1:40:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
eDmrc
Bakın bendende bir deneme yazısı daha çıktı :))
Yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılarımla..