SEN GİTTİN, BEN GİTTİM
Ufaklık;
’’Ne oluyor diyemeden bir de baktım ki; artık yoksun. Sorgulamadan, bilmeden çıktın çıkarttım hayatımdan seni. Belki de; bu kadar kolay olmasının sebebi buydu. Belki düşünüp kafa yorsaydım cesaret edemezdim. Yapacak gücü hiç bulamazdım. bir anda olmalıydı, olmalıydı da; ’hain’ ben olmamalıydım. Ben ihanet ettim sana ve geçen 6 seneye ufaklık. 6 seneye, sana en önemlisi kendime...
Öyle bir yaraladım ki kendimi, öyle sapladım ki bıçağı... Ebedi iflah olmayacak bu yara...Ben böyle değildim... Bunu da en iyi sen bildin.
Temizdi... Değil artık...
Gözlerin ufaklık , gözlerin ömrüme bedeldi. Ama bakamam artık o gözlere. Dilim varmaz son kez affet demeye. Ben hainim. Bunu seçtim ve bedeli sensiz kalmaksa eğer, gözlerine bakamayacak olmaksa eğer, evet bu bedeli ödeyeceğim... Hainim çünkü, hak etmedin çünkü...
Ama ; senin için ufaklık, herşey senin için, güzel zeytin gözlerin için.
mutlu ol ufaklık...’’
Bu yazıyı sana yazmışım... tarih: 22.01.2007 -
Zaman ne çabuk geçmiş, 3 seneyi yemiş yutmuş ayrılık! Ve sana dileğim ’mutlu ol’ olmuş... Ben 3 seneden sonra ilk kez bugün gördüm seni... Hala aynıydın, hızlı aceleci. Acele içinde markette kasaya yürümeye çalışıyordun. Gördüm... Baktım baktım görmedin. Duymuştum nişanlandığını ya, koyamıyordum yanına kimseyi. Bugün koydum gözlerimle yanına başka birini. Beni gördüğünü anladığım an çevirdim ufaklık kafamı, bakamadım , bakamazdım utanırdım. Çok değil 1 sene olmadı daha ’’unut artık beni lütfen at kafandan’’ mesajını sana zırıl zırıl ağlarken yazalı... Ama şimdi bakamadım işte çevirdim kafamı, yanımdaki adama baktım ona bakmalıydım sen sildiğim; o yazdığımdı çünkü...
Dayanamadım baktım ki, o zeytin gözlerini gördüm, iki ufak çekik zeytin göz 3 yıl aradan sonra yine bu eşşek gözlere değdi. Tam bu keyfi çıkarayım derken, adını seslenen bir kız ilişti gözüme. Evet tanıdım, nişan resimlerinizi görmüştüm. Tanıdım o kızı, nişanlın o senin. Şimdi sana da yasak oldu gözünü eşşek göze değdirmek. Çevirdin gitti, bir daha hiç dönmemecesine...
Ben yanımdakiyle, sen yanındakiyle... İki farklı hayat otomatik kapıdan yağan yağmura karıştı gitti... Sen gittin...Ben gittim...
YORUMLAR
Yaşam bir bütündür. Tanışmanız ve birlikteliğiniz tam altı yıl sürmüş,hatanızı kabul ederek özür nitelikte ki pişmanlığınız artık bir yarar getiremeyeceği açıktır.
Her hatanın bir bedeli vardır.Hatanızı kabul etmekte bir büyüklüktür..Ayrılık her zaman hüzün yaratır.Her ikinizde yaşamsal sürecinizde mutluluklar dilerim...