- 849 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Şeytanla sohbet..
Bana bak şeytan benim canımı sıkma senin dediklerini asla yapmayacağım..Aslında yapmak istemediğimden değil..Yapmamam gerektiğinden..kısaca sana uymayacağım..Ayağını denk al.Yanlış kişinin kanına girmeye çalışıyorsan; ama birde kandırırsan beni gör bak ,neler olacak.Herkes feleğini şaşıracak..Ne Amerika ’sı,ne israil ’i,kalacak..Önce Ankara ’ ya Meclise gideceğim,sonra Beyaz saray,eh..Buckingham sarayına da mutlaka uğrarım...of..of..of neler yaparım neler..beni deli diye hapise atarlar..sonra ajan olup olmadığımı araştırırlar...Bilmezler ki en büyük deli kendileri..en büyük ajanlıkları da yaptıkları..millet kör, sağır.Dilsiz değil, çok konuşuyorlar; ama düşündüklerini değil onlara öğretilenleri..Sanki papağan hepsi..Ağlayan, ağlayana...Sahi bu insanlar neden düşünemezler..yoksa düşüncelerini bir kaç ihaleye uğruna feda mı ettiler..Savundukları düşüncelere kalben inandıklarını hiç düşünmüyorum..Bir kaç lokma yemek daha fazla yiyebilmek için kişiliklerini silmişler..Sahi insan ne kadar çok yemek yiyebilir..Aynı menemen bir yerde üç tl..başka yerde 50 tl..sonuçta ikisi de bir porsiyon menemen..sadece yenilen yerler farklı..Bu pahalı yerlerde yemek yiyebilmek için; insan olmaktan vicdanını, hiçe saymaktan vaz geçer mi insan..?Vaz geçiyorlar şeytan,vaz geçiyorlar..İftar yemekleri bile öyle şaşalı ki ,oruç olup olmadıkları bile belli değil.Oturup iftarlarını açıyorlar..İnsan bu kadar çok parayı ne yapar... organ nakli olanlar var..Şeytan ,sahi bu nakiller kimden alınıyor .Ben bilmiyorum sen biliyor musun?Bir çok kayıp çocuk ilanları geliyor feceme..Tüylerim diken diken oluyor..Acaba bu çocukları ne yapıyorlar..organlarını mı alıyorlar ?yoksa..düşünmek bile istemiyorum..
Dur! şeytan gitme ..daha neler anlatacağım sana..Dur ya..gitme..Korkma..Korkmakta haklısın elbette.Seni bile sollayanlar çoğunlukta..Şeytan dilin lal oldu..konuşsana...
YORUMLAR
ŞEYTAN DİYORKİ.. SENİN İŞİN GÜCÜN YOK MU KARDEŞİM..TERCÜME ETTİM..ÇİNCE KONUŞUYORDU:))
saf'a katılmak bir irade meselesi..ya peygamber efendimizin safına katılırsın ..ya şeytanın..ve o safın yoluna iki içecek sunulur biri kevser havuzundan diğeri zakkum ağacından..ne güzeldir ve ne çirkindir varılacak yerler..birine atla çıkarsın diğerine eşekle..yular senin elinde sen yuların ucunda.çok güzeldi yazının içeriği..rabbim doğru yolundan ayırmasın
kaleminiz daim olsun saygılarımla
Baştan sona haklı bir yazıydı. Artık şeytana yapılacak iş kalmadı zira şimdiiki yönetim ve halktan sütü bozuklar şeytanın işini aldılar elinden. Benimde gördüklerimden dilim lal oluyor diyeceğim adımı şeytana çıkaracaklar :) Allah sonumuzu hayretsin diyorum ben. Sevgilerde kal ablam
Sevgili Arkadaşım.
Harika bir yazı asmışsın askıya..Ellerin dert görmesin..Çok doğru ve haklı tespitler..Özellikle de ''Aynı menemeni sırf farklı mekanda yemek için'' kısmı muhteşemdi.
Sonuç ise bana yıllar önce seyrettiğğn Ali Poyrazoğlu- Mazhar Alanson'un baş rollerini oynadığı '' Arkadaşım Şeytan '' filmini hatırlattı.
Velhasılı kelam kısa ama çok anlamlı bir yazıydı. Kutlarım.
sareyaprak
Çok teşekkür ederim..sevgiler selamlar...