GELECEĞİ GÖREMEMEK !
Kaynaklar hızla tüketiliyor.Teknolojik açıdan güçlü olan, dünyanın iştah kabartan coğrafya parçasında egemenliği eline alabilmek için akıl almaz hareketlere girişiyor.
Yüzyılımızın sorunu gıda ve enerji olarak dağ gibi ortada.Zamansız yağan yağmurlar,üretim yönünden pek faydalı olmuyor!Korkunç dengesizliklere tanık oluyoruz.İklim, yolunu şaşırdı gibi..Ya kavurucu sıcak oluyor ,ürünü boynu bükük bırakıyor.Ya da dayanılmaz derecede soğuklar...Olan,önünü göremeyen insanlara ve milletlere oluyor.Sömürgeci ülkeler de alışkanlıklarından hiç vazgeçeceğe benzemiyorlar.Uyanmakta olan ulusların bir araya gelmesine,uyanık güçlü sömürgenler, izin vermiyorlar. Bunun her türlü yolunu bulmak o devletlerin birincil işidir.
Ve zaman, diş bileyenle diş bilenilen arasında,huzursuz bir biçimde sürüp gidiyor.
Geleceği görebilmek için; şapkamızı önümüze koyup etraflıca düşünmemiz, her zaman gereklidir.Bu plan-program çerçevesinde Devletimiz de önlem almalıdır.Geleceğimizi sıkıntısız yaşayabilmenin insancıl yollarını bulmaya çalışmalıdır.
Aksi taktirde "Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar" atasözümüz gerçekleşir,yerini bulur.İnsan olanın da, bundan etkilenmemesi mümkün değildir. Saygılarımla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.