ASIL SUÇLU KENDİMİZİZ.........
YANLIŞ BİR İLİŞKİNİN YANLIŞ BİR GECESİ DAHA.......................
Akşamdan kalmaydı...Kötü bir kavganın ardından kalan izler, sol kol bileği,yanağı, çenesi, boynu ve ellerinde olan yaralar acıyordu.Heryerinin ağrıdığını ama yüreği kadar acımadığını farketti.yataktan kalktı ve aynaya baktı.. gözleri şişti, akşamki yıkıntıdan çıktığı belli oluyordu...canı biraz daha acıdı.Rüya olmasını istedi...geceyi böylesine kötü hatırlamak istemiyordu.Gözlerini tekrar kapatmak istesede işe gitmesi gerktiğini hatırladı.
Kalkıp elini yüzünü yıkadı.Kendine geldiğini düşünsede canı çok acıyordu ama bunun birtek kendi farkındaydı.Beş dk kala kaldı öylece, o beş dk onun için sanki asır gibi gelmişti.Birden sorular ardı arkası kesilmeden beyninde peş peşe diziliyordu hepsi yanıtsız kalmasına rağmen.KEŞKE...dedi kalbimide çıkarıp yıkayabilsem de kendine gelse.....
Kalbinin acısı yüzüne yansıyordu........ kaçacak delik aradı ama o bile yoktu.
İşe gitmek istemiyordu... istememesi bir çözüm değildi ama istemiyordu
işte. Haketmişmiydi...böyle olmamalıydı bukadar yıkıntıyı haketmedim diyordu.Gözleri doldu....yine ağlasa ne olacaktiki geri getiremezdi akşamı, değiştiremezdi.
İşe nasıl geldiğinin bile farkında değildi.Görüntüsü,suskun ve hüzünlü hali onu ele veriyordu.Toplayamıyordu kendini akşam olsada gitseydi evine....
Akşam aslında hiç uyuyamamıştı.Kafası okadar doluyduki kendinin ne yaptığını bile farketmiyordu.Gitmelimiydi.......EVET.
Akşamı bu denli maf eden onu bu hale getiren, canını bu denli yakan biriyle nasıl halen beraberdi...başkaları anlatsa ona böyle bir olay çekip git derken şimdi neden kendi yapamıyordu....neden çekip gidemiyordu...
Bu kadar severken gidemiyordu işte....
Hatanın kendinde olması için çok düşündü..AMA...
EVET kendindeydi hata...en başından beri kendindeydi....
Gitmesi gereken zamanda gitmedi için, hata üstüne hata olduğunu gördüğü halde kalmasındaydı....evet suçlu yine kendisiydi...Akşamdan kalma ,beş ay, bir yıl öncesinden kalma... hata kendisindeydi....
HAYATINA BÖYLE BİRİNİN GİRMESİNE İZİN VERDİĞİ İÇİN VE HALEN HAYATINDA OLDUĞU İÇİN...... ASIL ŞUÇLU KENDİYDİ.
YORUMLAR
Sevgili yazar;
Öykü tadında yazmışşın metin akıcı.
okuyunca içimde duyumsadım acıyı ve biçare kalmayı...
İçim burkuldu itiraf etmeliyim.
Ve sorgulanması gereken keşkeler değil, bundan sonraki atılacak adımlardır. Güçlü yürünürse, yeni başlangıçlar asla geç değildir yaşam için.
MUTLU KALINIZ...