- 1603 Okunma
- 15 Yorum
- 2 Beğeni
SENİ BEKLERKEN...
Gurbet, paslı hançerini canıma saplarken binler kez; sevgin onardı onulmaz yaralarımı….gurbet karası gecelerin kabusundan sevgin kurtardı….
Yine akşam oldu yine yalnızım…
Bu kente karanlık çökünce daha bir özlüyorum seni.
Gecenin sessizliği, özlemle baktığım resimlerin, sen kokan elbiselerim, ayışığına boyanan gümüş rengi deniz, seni hatırlatan kentler, şarkılar….
Yine hüzün yerleşti gözlerime, yine kelimeler yetmiyor, yine uzun bir sessizlik zamanı….
Tek bildiğim şey; sana çok aşığım ve sensiz her saniye kayıp.
Tek istediğim şey; sana sarılmak sımsıkı, kokunu içime çekip gözlerim kapalı kulağına binlerce kez seni seviyorum’u fısıldamak… her seni seviyorum kulağından ruhuna bir sevgi çağlayanı gibi aksın, yıkasın düne ait tüm korkuları…her seni seviyorum binlerce aşk çiçeği yeşertsin yüreğinde…her seni seviyorum ömrüne ömür katsın….
zira canımın içinden çıkıyor kelimeler.. aşkımla can bulan kelimeler onlar..öyle kolay değil seni seviyorum demek..her seni seviyorum’a canımı koydum..bin canım olsa hepsini kurban ederim sevgine…oyun değil bu aşk..aşk…birilerinin anladığı aşklardan değil…hani o ömür biçilen aşklardan hiç değil…
hissettirdiğim, yaşadığım ve bizi biz yapan aşk…
kaç bahar, kaç sevda yılı, kaç milyon mutluluk anı kaybettim seni beklerken….
Geleceğini bilsem, ertelerdim tüm tek biletli yolculuklarımı….
Seni ne kadar beklediğimi bir bilsen….
SENİ BEKLEMEK; Ilgaz’ın zirvesinde güneşin doğuşunu beklemek gibi… üşüyorum çok üşüyorum ama umutluyum, mutluyum…
Ergeç güneş gibi doğacak ve beni ısıtacaksın biliyorum.hiç kimseye inanmadım sana inandığım kadar…ve hiçbir el ısıtmadı ellerin kadar….
Adını nerde duysam heyecanlanıyorum sen olmadığını bile bile…yine de adını taşıyanları seviyorum.doğduğun kenti, gittiğin üniversiteyi,dolaştığın sokakları seviyorum.
Ve çok kıskanıyorum seni. En çok da her sabah dudaklarınla buluşan çay fincanını kıskanıyorum.onun yerine ben olmalıydım her sabah dudaklarına uzanan…
İçinde sen olan düşleri seviyorum.işte o zaman üşümeyi ve yalnızlığımı unutuyorum…
Her şeyi unutabilirim; seni unutmamak için….
Her şeyden vazgeçebilirim seni yaşamak için…
Seni öyle çok bekledim ki….
Alperen OZAN
YORUMLAR
ALPEREN OZAN
güzellikleri hissetmek de güzel:)
Böylesi buram buram ama samimi sevgi,aşk sözcüklerini bir araya getirebilmek için gerçekten çok sevmek ve sevginin sizede yetmemesi kelimelere taşması gerek ki okuduğumuz yazı ile gerçek aşk ın böyle bir şey olabileceğini hala mit olmadığını ve bu aşka sahip insanların kıymetini bilmesi gerektiğini hissediyoruz sayın yazar, teşekkürler bu güzel yazıyı bizimlede paylaştığınız için.
ALPEREN OZAN
aşkın şiirsel büyüsüyle kalın...
Birden kendi acılarım çok yeni..okudukça ağlıyorum sanki analtmaya gücümün yetmediği herşey var sizin satırlarınızda....
ALPEREN OZAN
güzellikleri hissetmek de güzel:)
'' öyle kolay degil seni seviyorum demek...'' Dahada önemlisi aşkının sevdanın arkasında durabilmek. Aşk vazgeçmemekten başka birşey degilde nedirkiii?? dizeleriniz çok güzeldi üstadım. Kaleminize sağlık.
ALPEREN OZAN
İYİ ANALİZ YAPMIŞSINIZ
SAĞOLUN
İçinde sen olan düşleri seviyorum..işte o zaman üşümeyi ve yalnızlığımı unutuyorum..her şeyi unutabilirim seni unutmamak için..her şeyden vazgeçebilirim seni yaşamak için.
Müthiş bir sevda..helal diyorum.
ALPEREN OZAN
SEVDAYI ANLATAN HER DİL GÜZELDİR
:((( BU YAZINIZ TIPKI BENİM ÖLÜMSÜZ OLAN AŞKIMA OLAN DUYGULARIMI ANLATIYOR BENDE DEFALARCA BU DUYGULARDA ŞİİRLER YAZILAR YAZDIM YAZILARIM VE ŞİİRLERİM HEP ONU ANLATTI ONA OLAN HAYRANLIĞIMI ONA OLAN BAKIŞIMI ONA OLAN ÖZLEMİMİ VE ONU DELİLERCE HERŞEYDEN KISKANDIĞIMI OFFFFFF DUYGULARIMIZ İŞTE NE KAĞIDA SIĞIYOR NE SATIRLARA NE KABA YAZDIKÇA ÇOĞALIYOR PAYLAŞTIKÇA YOĞUNLAŞIYOR DEĞERLİ KALEM YÜREĞİNİZE SAĞLIK YAZINIZI OKUDUM ÇOK BEĞENDİM VE SİZİ GERÇEKTEN TEBRİK EDİYORUM DUYGULARA HİTAP EDİYOR NE DİYEYİM BAŞKA MÜKEMMELDİİİİİ KUTLARIM SAYGILARIMLA DOST KALEM ŞİİR TADINDA KALINIZ
ALPEREN OZAN
aşk, her coğrafyada ehr dilde güzel
kalplerimiz aynı sevgili dostum:)
SENİ BEKLEMEK; Ilgaz’ın zirvesinde güneşin doğuşunu beklemek gibi… üşüyorum çok üşüyorum ama umutluyum, mutluyum…
Ergeç güneş gibi doğacak ve beni ısıtacaksın biliyorum.hiç kimseye inanmadım sana inandığım kadar…ve hiçbir el ısıtmadı ellerin kadar….
MÜKEMMEL BİR SEVDA ANATOMİSİ KUTLARIM....
ALPEREN OZAN
sözkonusu aşksa her dilde yazmak söylemek güzel...
Sevgi; sevmek yüce bir duygudur ve dağları delebilir bir güç de verir. Sevmenin kocamanlığı da var tıpkı bu yazıda olduğu gibi, ölümüne beklemek ve umutlu olmak...
Öyle ya hep hüzün, acı yazacak değiliz ya bu yazı umutlu olmaya ve beklemenin zevkini yaşattı. Çünkü bekleyebilirsek hem özgür hem de mutlu olmamıza neden olabilir.
Hakikaten okumaya değer bir eserdi, beğenerek okudum
Selamlarımla