KÜÇÜK MUCİZEM
Hayatımın en özel en güzel gününün ya da sabahını anısını paylaşmak istedim sizlerle , yaşadıklarım bu ortamda da ölümsüzleşsin istedim.04.07.2012 saat 03.30 sıraları garip bir duyguyla uyandım güç bela daldığım uykumdan. Bebeğimle tam 38 hafta süren serüvenin birlikteliğimizin sonuna geldiğimi hissetmiş gibiydim. Dünyaya gelmek için sabırsızlanan oğlum planlanan doğum gününü beklemeden yanımıza gelmeye karar vermişti belli ki . Eşim ben annem ve ablam apar topar hastaneye gittik, doktorum da biz vardıktan kısa bir süre sonra yanımdaydı. Çok kısa süren yolculuğumuz ve hastane de ön hazırlıklar aşamasında yaşadığım duygular tarif edilemezdi. Korku, kaygı , mutluluk , hüzün , merak ... Karmakarışık bir duygu seliydi anlayacağınız. Saat 05.05 sıraları oğluşum dünyaya gözlerini açtı. İlk kez sesini duydum, merakla beklediğim güzel yüzünü gördüm,gözyaşları içinde öptüm kokladım. Meleğimi bana veren onun ilk anlarının ölümsüzleşmesini sağlayan hemşireye minnet borçluyum galiba. Onu benden önce aldılar odaya sonra da ben gittim yanına, gerçekten küçük bir mucize vardı kollarımda, şaşkınlıkla bakakaldım güzel yüzüne. Hemşirelerin yardımıyla ilk defa emzirdim, büyük bir güç sarf ederek karnını doyurmayı başaran oğlum yaptığı uzun yolculuğun ardından uyuyakaldı. o gece tam da BERAT kandili gecesi ismiyle geldi küçük kurbağam :)) Babasının ısrarla istememesine rağmen annesini kırmadı bebişim ve hemen tarafını belli etmiş oldu :))
Yıllar önceden bir gün evlenirsem ve bir oğlum olursa adını BERAT koymak istiyorum derdim herkese ama eşimin bazı söylemleri yormuştu beni, vazgeçmiş gibiydim ısrarımdan ne yapalım göbek adı olur derken kimseye söz bırakmadan ismini de alıp geliverdi küçük tospişim :)) Evet onu kurbişim tospişim diye seviyorum ve daha bir çok şekilde . Berat’ım bugün tam 7 aylık oldu, tatlısıyla acısıyla 7 ayı devirdik. Onu çok seviyorum hem de çok dünya da annelikten daha özel ve güzel bir duygu yok, kesinlikle yok.. İşte benim küçük mucizemin,bana farklı bir dünyanın kapılarını açan canımın parçasının doğum anısı.