YORUMLAR
Okumak için her ne kadar geç de kalsam sonunda okuma fırsatı buldum bu yazıyı...
Daha önceden de söylemiştim,farklı bakış açılarıyla bakıyorsun olaylara ve çok güzel şekilde kaleme alıyorsun bu bakış açılarını...
Kitap okumak bazen tutku haline gelebiliyor haklısın ama işin suyunu da çıkarmamak lazım demi :)
Ellerine ve emeğine sağlık...
Tam yüzümün büyük bir kısmı kaybolmaya başlamıştı ki son anda akıl edip gözlerim kaybolmadan önce kitabın adını okuyabildim. “ Boşluğun İzinde ”.
Şu an size yalnızca şu kadarını söyleyebilirim; hayatımda ilk defa hayatın yanından geçip gitmediğim an bu olmuş. İlk defa bizatihi hayat olmuşum. İlk defa yaşamışım.
sürükleyici..etkileyici..tebrikler yazara ..saygılar...selamlar..
Okurken bir çok yerinde karşımda olsan, yazıyı bırakıp sana kızmaya başlardım. Hayat öyle kısa ki, ama bir o kadar da uzun. Zamanım yok diyen insanlardan hep nefret ettim hep. O an zamanın olmayabilir ama mutlaka bir kaç gün içerisinde olacak.
İnsan her şeye zaman ayırmak zorundadır. Sadece çalışmak ya da sadece eğlenmek değil. Bir şey uğruna devam ederken hayat ıskalanmış oluyor işte. Ve yaşanmamış. Oysa ben hayatı çok seviyorum. Ve inanamayacağın kadar çok şey yapıyorum. Ve kesinlikle ıskalamıyorum. Senin de ıskalamaman dileğiyle...
Ve yazı öyle güzeldi ki, şaşırdım bir çok yerinde. Gerçekten çok beğendim. Tebrikler...
''Her neyse daha fazla zaman kaybetmeme ...''
son iki cümlenin bu anlatıma gelen fazlalığı ile ;
herkesin yapması gereken bir görevi vardır
kimi tarihi anı yaşar
kimi tarihi anı gözlemler
kimi tarihi ana etki eder
kimi tarihi anın etkilerinin bedelini çeker
kimi tarihi ana üzülür / mutlu olur
kimi tarihi anda başka bir tarihi anla uğraşır
ve
kimi tarihi anı henüz hazır olmadığını düşündüğünden / reddeder kuma gömülü geçmişi öğrenmeden
...
''korkarak yaşıyorsan , yalnızca hayatı seyredersin.
öyle bir hayat yasadim ki , son yolculuklari erken tanidim
öyle çok değerliymis ki zaman,
hep acele etmem bundan,anladım...
Nietzsche ''
...
zaman yetmiyor
yetemiyor!
ne düne, ne bu güne, ne de geleceğe...
bir yolu olmalı!
bir yolunu bulmalı!
ıskalamadan yaşamı
teşekkürler...
sevgimle kalın...