- 4326 Okunma
- 4 Yorum
- 6 Beğeni
Nasılsın
Nasılsın ?
Diye sorduklarında içimden geçenleri sıralasam biliyorum bir daha sormayacaklar ...
’’İyiyim’’ demek kolayıma geliyor ...
- İyiyim , siz nasılsınız ? diyorum ...
onlarda hep iyi oluyorlar...
Herkes mutluysa bu kadar hasret türküsü kime yazılıyor ?
Dinlerken ruhumuzun özgürlüğüne kavuştuğu hallerini niye yaşıyoruz
Mesele her bireyin yalan söylemesi değil tabi ki ama neden kendimizi bile kandıramıyoruz...
Hayatın gerçeklerini göz ardı edip yalanlarına sarıldığımız bir hayatın içinde ,
Bizlere doğru diye sunulan boyalı cilalı sahtelikleri neden bu kadar kolay kabulleniyoruz?
Düşünmek gerekirken , düşüncesizce davranıp neden benliğimizi saklıyoruz...
Dert zannettiklerimiz dert mi değil yada anlayacak birini mi bulamıyoruz ?
Hayatın içinde o kadar soru işareti varken biz niye cümlenin tamamını göremiyoruz?
Gün elbet doğar ve batar , önemli olan yastığa başınızı koyduğunuzda günün muhasebesini içtenlikle yapmaktır...
O yüzdendir ki kötüyseniz ben kötüyüm diye söyleyin...
Aynı kişi bir daha ’’Nasılsın ? ’’ sorusunu sorduğunda sizi gerçek anlamda düşünen değer veren biri olduğunu anlarsınız...
Aynı kişiden Nasılsın ? Sorusu gelmediğinde ise gereksiz bir insandan kurtulmuş olursunuz....
Gün doğdu günlerden pazar...
Peki sen evet sen bu yazıyı baştan sona okuma inceliğini gösteren ’’ Sen Nasılsın ?’’
Yunus Özkan
27.01.2013
YORUMLAR
Elbette ki ''iyiyim''...
''iyiyim'' kavramının somut bir karşılığı da yok ki...
Meselenin özünde ruh, gönül ve beden üçlüsünün ne kadar uyumlu olduğuna bakmak lazım...
Aynı konuya o kadar farklı cevaplar verilebiliyor ki...
Sahip olduklarımıza bakıp iyi olmamız lazım...Sahip olamadıklarımızla iyi olamamaktansa...
Hayat herkese eşit şans veriyor gibi olsa da...Değerini bilebildiklerimizle iyi olmamız gerekiyor diye düşünüyorum...
İyiyim çok şükür...
Siz nasılsınız iyi misiniz efendim...
Bu yazıyı baştan sona okuma inceliğini göstren ben İYİ DEĞİLİM..
Hayatın içinden hayata dair koşuşturmalar, fedakarlıklar, kendinden ödün vermeler, hep biryerlere, birilerine yetişme telaşı, kalp ve gönül kırgınlığı derken birde bakmışsınızki ömür sermayenizde, sizde tükenmişsiniz. İyi değilim çünki diye başlayan nedenlerim var...
Sevgiyle..
Bu yazıyı baştan sona okuma inceliğini gösteren ben, " İYİYİM "
Şaka bir yana yazınız gerçekten çok ilgi çekici olmuş. Farklı ve değinilmesi gereken bir konu...
Anlatış tarzınız ve kullanmış olduğunuz sözcüklerde güzeldi. Uzatıp sıkmadan konuyu ele almışsınız. Tebrikler :)