- 643 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GEREKİYORMUŞ
Unutmak gerekiyormuş bazen olup biteni.Hatırlamaya değmeyen anıları yok edivermek gerekiyormuş bir çırpıda .
Ne olup bittiğini bilemediğin zamanları da düşünmek gerekirmiş.
Her şeyi her zaman sık eleyip sık dokumak doğru değilmiş.
Doğru bildiklerini doğru kabul etmek, en büyük yanlışlarının olduğunu fark edebilmek gerekirmiş. Yanlışlarının varlığını kabullenmek en büyük üstünlükmüş.
Umudu cebinde taşıması gerektiğini bilmeliymiş insan .Mutsuz günlerini unutmamakla umutlu günlerini bir bataklığa dönüştürmemeliymiş.Geleceğin değerini bilmek gerekirmiş her zaman .
Yapabileceklerine inanman gerekirmiş.
Yeşertebileceği fidan sayısını değil ,toplayacağı meyvenin sayısını iyi bilmeliymiş insan.
Yetmese de gücün kararlı olmayı istemek gerekirmiş. Kırılan cesaretini toplayabilmekmiş marifet.
Olmadı değil . olmalı denmesi lazımmış .
insan kendisini böyle kuvvetlendirmeliymiş.
Asıl mesele inanmayı bilmekmiş.
Hayatımıza katkısı olmayanları çıkarabilmek ,
çıkarmayı bilmek gerekiyormuş.
Yanına aldıklarını sonsuza kadar taşıyabilmek gerekiyormuş.
Aceleci olmamak ve geç kalınmaması gerektiğini çok iyi bilmek gerekirmiş .
Her şeyin zamanı olduğuna inanmak ve bu zamanı kaçırmamak gerekiyormuş.
Sevmenin de sevilmenin de bir hayat felsefesi olduğunu akılda tutmak gerekirmiş.SEvgi başlara taç edilmeli ve saygının yürekler arasına köprü olduğunu unutmamak gerekirmiş.
Değerini kaybettikten sonra değil , ulaşabilirken bilmekmiş.
Ölmek çare olsa da yaşamayı istemek gerekirmiş en içten arzularla .
Bir de bunları anladığın zaman her şey için çok geç olacağını çok iyi bilmek gerekirmiş.
YORUMLAR
Sevmenin de sevilmenin de bir hayat felsefesi olduğunu akılda tutmak gerekirmiş.SEvgi başlara taç edilmeli ve saygının yürekler arasına köprü olduğunu unutmamak gerekirmiş.
Değerini kaybettikten sonra değil , ulaşabilirken bilmekmiş.
Ölmek çare olsa da yaşamayı istemek gerekirmiş en içten arzularla .
Bir de bunları anladığın zaman her şey için çok geç olacağını çok iyi bilmek gerekirmiş.
bu çok güzel yazınızı kutlarım
selam ve saygılar...