SON NOT
Avuçlarıma doldurduğum şu rengarenk ,sevimli haplar senden daha çok mu yakacak canımı?Hayır hayır ! Bu onur her zaman sana aitti.Ölüm bu kadar zor mu? Hayat bu kadar güzel mi gerçekte de .Gidenlere ağlanır hep.Ya kalanlar!
Her ölünün ardından imrenerek baktım ben ! Bir kere öleceğim sadece bir kere!
Bir kere yanacak artık canım sadece bir kere!
YORUMLAR
Bu durumda olanı anlamak zordur...
Öyle bir an gelir ki... düşünemez insan...
Bence uzak durun...
O haplardan bile. Evinizde bulundurmayın...
Belki burada canın yanmaz...
Öbür tarafını Allah bilir...
Ama burada sevenlerin vardır mutlaka...
Hiç değmez bir vefasız için...
Sevgiyle kalın.
Yürükçü
hüvel
artık insan hayatı sudan ucuz hale geldi, yazık ki...
Değerli Arkadaşım.
O hap olauyını ben denedim. İnan bana çok *oktan bir durum...Ölmedim ama bir mide kanaması geçirdim ki sekiz ünite kan verdiler yine de yetmedi...Sonra baktım ki ben öldüğüm takdirde hiç bir şey değişmeyecek...En iyi ihtimalle belki arkamdan göz yaşı dökecekti evlatlarım o kadar..O da bir kaç gün içinde gelip geçecekti...Dahası ben hiç bir zaman bilemeyectim acaba benim ölümümü umursayan var mı, yok mu diye.
Yaşamak...Herşeye rağmen yaşamak...Çok mu güzel? Hayır..O da *oktan bir şey ama ama pisi pisine ölmekten daha iyi her halukarda.
Selam ve sevgilerimle.
Yürükçü
Ölüm bir kez yakar canı..gelir ve alır gider..Bence imrenme derim..yaşamak her şeye rağmen çok güzel..Selamlar..Yürükçü..