Gitme...
Dur birtanem PembeGülüm gitme.
Sorunlara tek çare midir terk etmek?Haklısın suçluyum ama,ne daha önce aldattım, ne şimdi aldatabilirim seni.
Ne olur dur dinle beni gitme sevgili.
Senden önce hiç yaşamadım,hiç aşık olmadım.Seninle yaşamaya başladım.Sende tattım aşkı.
Arada tartışmalarımız oluyordu.Benim rahat tavırlarım,senin aşırı kıskançlıkların,aşkımızın huzurunu bozuyordu,her defasında sen küsüp gidiyor ve ben peşinden koşup işi tatlıya bağlıyordum.Her yaşadığımız küslük ilişkimizi zedeliyordu.Seni çok seviyorum ve kaybetmeyi istemiyorum.
O yüzden daha sakin,daha anlamlı ve daha gülümser bakıyordum gözlerine.
O ceylanbakışlı gözlerin,mutlu olunca pembeleşen o güzel gülyüzüne bakarak huzuru buluyordum.
Küslüklerin,yok oluşların ve ayrılıkların her defasında benim ruhumu dahada karartıyor ve her barışmamızda senin nurunla tekrar aydınlanıyordum.
Seni hiç aldatmadım,aldatmam da.
Sana kıyamam,incitemem ama şimdi gidersen,üstelik hiç dinlemeden benden olan biteni,saçma bir inatla,egona yenilerek,haklı bulup kendini;dilediğin yere kadar gidebilirsin, inan durdurmam seni.Ama ne olur gel konuşalım kendimi sana anlatayım.
Bil ki harcıyorsun sevgimizi.
Ortada bu kadar çok büyütülecek bir sorun yokken üstelik,ellerinle öldürüyorsun ikimizi.Çünkü aşkımız daha büyük.Biz yıllarca beklemişiz birbirimizi,yazık etmeyelim aşkımıza.
Biz birbirimizden ayrı olursak yaşayamayız.
Bana güvenmek zorundasın,bana inanmak zorundasın,yapma gitme sevgili.
Aklının değil yüreğinin sesini dinle.
Kırımlı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.