- 525 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT VE İNSAN
HAYAT ÇOĞU ZAMAN İNSANA İSTEDİĞİ GİBİ DAVARANMAYABİLİR. ÖNÜNE KÖTÜ SEÇENEKLER SUNABİLİR YA DA HEP İYİLİKLERLE DOLU BİR HAYAT SÜRDÜREBİLİR. ÇOĞU İNSAN HAYATA 1-0 YENİK BAŞLAYABİLİR ÖNEMLİ OLAN BU YENİLGİDEN SAĞLAM BİR ŞEKİLDE YA DA ÇOK AZ YARA ALARAK ÇIKMAKTIR BELKİ DE BUNU SÖYLEMEK ÇOK KOLAY GİBİ GÖRÜNÜYOR OLABİLİR; FAKAT HAYATA UYARLAMAK BİRAZ HATTA BİRAZDAN DA FAZLA SABIR VE ÖZVERİ GEREKTİRİYOR. TÜM BUNLAR OLURKEN İNSANIN YANINDA BİR DESTEKÇİSİNİN BULUNMASI DA BİR O KADAR ÖNEMLİ VE HASSAS BİR KONUDUR SONUÇTA İNSAN YANINDA BİR NEFES ARAR BİR ARKA GÖRMEK İSTER ONA GÜVEN VERECEK ONU DİNLEYİP TESELLİ EDECEK BİR SES İSTER BAŞINI YASLAYIP AĞLAYABİLECEĞİ BİR OMUZ İSTER… İŞTE TÜM BUNLAR OLURSA BELKİ DE BİZİM DE HAYATLA OLAN MÜCADELEMİZ DAHA AZ YARA ALARAK GERÇEKLEŞEBİLİR. İNSANOĞLU HER ZAMAN KAYBETMEYE MAHKUM DEĞİLDİR ELBETTE Kİ HAYATLA OLAN MÜCADELESİNDE HEP İYİ KALMIŞ AYNILIĞINDAN HİÇBİR ŞEY KAYBETMEMİŞ İNSANLAR DA OLDUKÇA ÇOKTUR VE BİZE GALİBA O İNSANLAR GÜÇ VERMEKTE VE SABRIN NE OLDUĞUNU ÖĞRETMEKTEDİR. HER ZAMAN HER ZORLUĞA KARŞI AYNI KALMANIZ DİLEĞİYLE!!!
FUNDA ACAR
YORUMLAR
Pozitif bakan yüreğin sesine teşekkürler.Kendi adıma ''Duygu Asena'nın'' ''Kadının Adı Yok''romanını okuduğumda onyedi yaşındaydım ve yazdıklarını çok yadırgamıştım.Şimdi o yazar ne kadar haklıymış diyorum.Kime canım deseniz değer verseniz.neredeyse öl diyecekler.İstisnalar parmakla sayılacak kadar azdır sanıyorum.Bu yorumu sadece kadın olarak değil, her iki cins için de yapıyorum.İyiler ve güzeller arkanızda olsun çınar gibi yaslanın inşallah.Ben yaslanacak bir çınar bulamadım.Ümidim de yok...sevgilerimle efendim emeğinize sağlık.