- 572 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dilinde aşk vardı yüzünde ihanet-3 Son nefeste Veda bölüm- 17
Bölüm: 17
Emir Dağlı Seval’le yüzleşiyor
Emir Dağlı Seval’in gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladı:
‘’ Bu şirkette kaç yıldır çalışıyorsun kızım’’?
Seval:
_ Dört senedir efendim.
Emir Dağlı:
_ Peki daha kaç sene çalışmayı düşünüyorsun?
Seval:
_ Ben işimden memnunum efendim çalışabildiğim kadar çalışacağım.
Emir Dağlı:
_Güzel. Ama son zamanlarda ben senin çalışmalarından memnun değilim. Şimdi beni çok dikkatli dinle ve soracağım soruya bir kerede doğru cevap ver. Eğer beni yalan dolanla kandırmaya kalkarsan şu anda edeceğim bir telefonla kendini kapının dışında bulursun. Bize niçin ihanet ettin. Ekrem zibidisi bizim veremeyeceğimiz ne vadetti sana.
Seval:
_ Siz tesadüflere inanır mısınız Emir bey? Ben inanmazdım ta ki siz Çağınlar holdinge geçinceye kadar. Ne alakası var diyeceksin. Siz Ekrem Beyi tanıdınız. İşte o Ekrem ne yazık ki benim eski sevgilimdi. Benimle beraber olduğu sıralarda ona uygunsuz pozlar vermiştim. Aradan yıllar geçti ben o resimleri unuttum. On beş gün evvel kargo ile bana bir koli geldi ve içinden o zaman çektirdiğim resimlerin birer kopyası çıktı. Son olaylarda başına gelenlerin bütün sorumluluğunu sizin üzerinize atıyor. Ve isteklerini yerine getirmezsem beni dünyaya rezil edip bütün hayatımı mahvedeceğini yazıyordu. Bu durumda siz olsanız be yapardınız?
Emir Dağlı:
Ben mi? Doğru Emir dağlının kapısını çalar ve her şeyi olduğu gibi anlatırdım.
Seval:
_ Hakkımda ne düşünüyorsunuz bilemiyorum ama o resimleri görünce bütün kontrolümü kaybettim. İstediği her şeyi yapacağımı kabul ettim. Hepsi bu kadar.
Emir Dağlı:
_ Şimdilik kaydı ile sana dokunmuyorum ben ne dersem onu yapacaksın. Eğer bir ihanetini daha duyarsam seni esas ben mahvederim. Eğer tekrar benim gözüme girersen seni o resimlerden de kurtarırım. İyi düşün ve doğru karar ver.
Seval:
_ Bana güvenin efendim söz veriyorum sizin yanınızdayım.
Emir Dağlı:
_hadi o zaman işinin başına.
İşte bu kadar ama ben bu kıza yine de güvenmiyorum bizim çocuklardan birini peşine takayım.
Tugrulpekel.com 2012
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.