- 1189 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Ünlü Kırşehirli ŞAİR Ramazan KURT Fatiha Bekliyor../ Hikmet OKUYAR
Ünlü Kırşehirli ŞAİR Ramazan KURT Fatiha Bekliyor../ Hikmet OKUYAR
=
Şiir Dünyası öncülerinden, ve hece şiirinin ustalarından, Şebingülü Dostu, Ünlü Kıırşehirli Şair Ramazan Kurt Ankara’dan ebedi aleme göç etti..İnsan, Türkiye ve Türk Dünyası konularını; hece şiiri muhteşemliğinde şiirlerle aksettiren, Ünlü KIRŞEHİRLİ ŞAİR Ramazan KURT ile onlarca yıl öncesinden tanışıp konuşukluğumuza rağmen ’ Şebingülü ’ şiiri ve ’ Alucra ’ şiiri yorumları vesilesiyle; 2011’de İstanbul, Okmeydanı’nda bir ilkbahar ayında birebir görüşmüştüm..
Ünlü KIRŞEHİRLİ ŞAİR Ramazan KURT Şiirleri, kendine has şiirsel deyişleriyle ve nükteleriyle; Avrasya, Amerika, Afrika, Avusturalya coğrafyalarında şiir dostları tarafından çok iyi tanınan ve dikkatle okunan Kırşehirli Ünlü Şair Ramazan Kurt’a; Allah’tan rahmet diliyorum.. Mekanı Cennet olsun.. Ramazan Kurt Ailesinin, Şair Kurt Dostları’nın, Şiir Sevenlerin ve Ramazan Kurt Şiir Dünyası’nın başı sağolsun..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
..........
Not: Ebedi aleme göç ederek Hakk’a yürüyen Ünlü Kırşehirli Şair Ramazan Kurt için Ankara’da tertiplenecek Cenaze Merasimi ve Mezarlığa Otobüs Servisi tahsisi konusunda; İLESAM Genel Merkezi’nden, Kırşehir Deneklerinden ve Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin ile Kırşehirli Aşık Ozan Şair Şiir Yorumcusu canlardan geniş bilgi alınabilir..O.H.
YORUMLAR
Sayın Okuyar o çok değer verdiğim ve saygı duyduğum vatan sevdalısının vefatını resmi ile beraber facebook sayfama aldım.Arzu ederseniz duygu özetinizi sayfama aktarabilirsiniz saygılarımla
not..hasta mıydı ? kaza vs mi ?
Hikmet Okuyar
İleti adresinizi [email protected] adresime gönderirseniz size resimli yazıyı derhal iletirim..Siz de fotoğraflı olarak değerlendirir iletir ya da ortak sevenlerimizle paylaşırsınız..
Selam sevgi saygı..
Hikmet
Duyunca çok üzüldüm hocam
Gerçekten onun gibiler edebiyat ailesine zor gelir
Rabbim mekanını cennet etsin.sevenlerine ve ailesine sabır versin
Duyarlı yüreğinize teşekkürler
Saygılar ve sevgiler üstadım
Hikmet Okuyar
Saygıdeğer CANDOST,
Sizler gibi Kadirşinas Şebingülü Dostu Canlar Kültür Sanat Öncülüğü göreviyle Atatürk ilkeli konularımıza inadına sahiplendiğiniz sürece muzafferiyetimiz ve bahtiyarlığımız sonsuzluk sarmalımız olacaktır..
Hikmet OKUYAR
ŞÜSİYAD Başkanı
Sayın Hikmet bey keşke bir resmini koyavbilseydin o bu alemde tanıdığım en vatan sevdalısı/en milliyetçi/en Atatürkçü hiç korkmadan kükreyebilen ender şairlerden biriydi.Ne mutlu bana onu KJayseri etkinliğinde tanımıştım.Şimdi içim param parça...
O Özel ve özel bir şairdi birdaha çok az yetişir onun gibisi.
Nur içinde yatsın.
Hikmet Okuyar
Saygıdeğer Candost,
Bu dediğiniz konuda kültür sanat danışmanlarımdan destek alyorum..
Aynı başlıkla arma motorlarından girerseniz fotoğraflı mesajımıza ulaşacaksınız..Arz ederin..
Duyarlılığınıza teşekkür ediyorum..
Ceddimnize rahmet..
Saygılar