- 1091 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Utanmak
Acaba insanın içini dışına çevirseler vicdanı ile başbaşa kaldığı zamanlar kurduğu
hayaller kendi gözüne çok iğrenç görünür mü ?
Utanmak Yazısına Yorum Yap
"Utanmak " başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
fikretziya
@fikretziya
Evet, bu ruh halini kendi içinde yaşamıyor değilim :) Peki siz daha önce böyle bir şey düşündünüz mü ?
Yürükçü
@yurukcu
Şunu söyleyim ki kendimi çok özel biri zannederdim.İnsanları tanıdıkça aslında herkesin aynı şeyleri yaşadığını kiminin dile getirdiğini kiminin getiremediğini gördüm.:))
Yürükçü
@yurukcu
Ben şunu çok düşünürüm içimizden düşündüklerimizi insanlar duysaydı:))
fikretziya
@fikretziya
Ben sizin eskiden düşündüğünüz gibi düşünüyorum, yani kendi şahsım için. Ki böyle de olmalı diye düşünüyorum. Çünkü bana çevremdeki her şey çok saçma geliyor. Çok farklı şeyler düşündüğümü hissediyorum... :)) Halen yani.
ıtır.
@itir-
yani her insanın hayalleri farklıdır güzel düşünen güzel kötü(iğrenç) düşünen kötü görür...insandan insana değişir...
fikretziya
@fikretziya
Mesela, genelde kendi başımıza yalnızken hayal ettiklerimiz kendi isteklerimiz, arzularımız olduğu için çok hoş görünebiliyor. Kişi tarafsız davranamıyor. Belki iğrenç bir hal bile bir an da çok tatlı görünebiliyor. Yani zor. Bence bunda hayal ettiklerimizin içindeki kişiler çok etkili.
ıtır.
@itir-
hislerimiz nefsi bir tutum içindeyse gerçkten kişi basitleşir aşağılara iner bazen yok artık bile dersin ama hislerimiz ruhumuzla bütünleşirse hayallerimizde berraklaşır saflaşır vicdanımızda temizlenir bu doğrultuda hayal ettiklerimizin içindeki kişilerin önemide kalmamış olur...teşekkürler..