CANIM ANNEM
CANIM ANNEME
Merhaba şimdi uzakta ama bir dua kadar yanımda olan canım annem seni ne çok özlediğimi bir bilsen sensiz nasıl yalnızım nasıl bir boşluktayim bir bilsen ki eminim sen beni bir yerlerden koruyup gözetiyorsundur benim sana çok ihtiyacım var.
Sensiz herşey anlamsız babam bile kaldı yapa yalnız umutsuz kararsız öyle lanet ediyorumki seni bizden alan hastalığa bizi öksüz bırakan kadere isyan edesim var kardeşim le barıştik anne onca sene seni boşa üzdü dimi senden sonra bi kızım daha oldu adını koydum hemen seni her an anayim diye ve bir görseydin keşke öyle şirin ki tıpkı sana benziyor sanki canım annem seni öyle özledim ki.....
Ne olurdu kalkıp gelsen o derin karanlık yerden ne olurdu kızım bak ben yanındayım yine desen offff off canım annem sana ne kadar muhtacız bir bilsen keşke kapı çalanda sen olsan karşımda KIZIM BAK BEN GELDİM desen SENİ ÇOK SEVİYORUM ve ÇOK ÖZLEDİM CANIM ANNEM .......
YORUMLAR
Ne olurdu kalkıp gelsen o derin karanlık yerden ne olurdu kızım bak ben yanındayım yine desen offff off canım annem sana ne kadar muhtacız bir bilsen keşke kapı çalanda sen olsan karşımda KIZIM BAK BEN GELDİM desen SENİ ÇOK SEVİYORUM ve ÇOK ÖZLEDİM CANIM ANNEM .......
keşke gelebilseler....
size düşen en büyük görev annenizin arkasından hayırla yadetmek ve onun arkasından hayır hesenat ve sakayı eksik etmemektir.
bu güzel yazınızı kutlarım
selam ve saygıalr...
Annenizin mekanı Cennettir mutlaka...
Ben anne acısı çekmedim.
Allah uzun ömürler versin, annem yaşıyor...
Evlat acısı da çekmedim gibi...
"gibi" diyorum, çünkü çektim gibi de sayılır...
Bu sanal ortamda tanıdığım bir manevi kızımı kaybettim...
Bir yıl boyunca dua ettim...
Ama onu benden daha çok seven Mevlam yanına aldı...
Yine hep dualarımda...
Sanki bir gün bana telefon edecek...
"Babacığım... Duaların beni geri getirdi" diyecek...