UĞUR MUMCU
Uğur ‘a gittiler yine dün ondan önceki yıl olduğu gibi…mum diktiler..!
20 yıl olmuş…dile kolay 20 koca yıl ardı sıra bırakıp acı tatlı ne varsa çekip gitmiş hayatımızdan..
O gün doğanlar bugün birer delikanlı olmuş o yıl dikilen ağaçlar meyve vermiş yazı bile yazılmış kalın gövdelerine…ali ayşe yi seviyor diye…
Tıp biraz daha ilerlemiş…teknoloji dersen ona keza…yeni araba modelleri çıkmış piyasaya yeni kitaplar çıkmış okunmuş eskici dükkanlarında yerini almış içi yazılı notlar ile…
Yazsak şimdi son yirmi yılda neler olmuş diye sığmaz buraya…dedim ya geçmiş gitmiş hayatımızdan
Birkaç çizgi bırakmış insanların yüzünde birkaç beyaz bem hatta o gün siyah olan saçlar bembeyaz olmuş…
Arşivler dolmuş…
Dolmuşlar metrobüs olmuş trenler hızlanmış binalar yükselmiş…vesaireler mesire alanlarında çoğalmış
Yasalar çıkmış yaslar bir önce ki zamana göre artmış …
Duvar dersen duruyor aynı yerinde…
Ondan sonra daha nice faili meçhulün arasına katılmış cinayetler..!
Uğura gittiler dün yine umut davası utanç davası derken bitti işte…zaman aşımına girdi nihayet o günü bekleyenler merak ediyorum onlar da mum dikti mi acaba münasip bir yerlerine!
Kına yada şöyle en alacalısından yakıldı mı mesela …
Uğurlar olsun demiştik sana giderken uğurlar olsun…bir Pazar sabahıydı Ankara kar altında…
Söz vermiştik katil ya da katillerinin bulunacağına olmadı tutamadık
Kaldı utanç abidesi duvar bütün kasveti ile Ankara’nın ortasında…
A.B.2013 (UĞUR MUMCU ANISINA)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.