- 1074 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GARİP BİR AŞK HİKÂYESİ
...........Henüz öğrencilik yıllarımdayken tanışmıştım seninle. Önceleri, hep kuytu köşelerde, küçük kaçamaklar şeklinde başladı ilişkimiz.
Sen yanımda olduğun zamanlar, seninle beraber görünmekten âdeta gurur duyuyor ve arkadaşlarımın arasında daha saygın, daha olgun görüldüğümü sanıyordum.
Yaşım ilerledikçe, birlikteliğimizi gizlemek zorunluğu duymadan, daha rahat, daha sık beraber olmaya başladık. Artık, benim için, bir tutku olmuştun.
Dudaklarım sana değdikçe, tüm sıkıntılarımdan kurtuluyordum sanki. Sensiz duramıyor, sensiz olamıyordum. Soluklarımla ciğerlerime sinmiştin, damarlarımda dolaşıyordun sanki. Ve bu tutku, yıllar yılı hep böyle sürdü, gitti.
Derken, ben yaşlandığımı hissetmeye başladım, oysa sen halâ ilk tanıştığımız günlerdeki halindeydin.Bu durum, zoruma gitmeye başlamıştı. Beni sevenler, hep seni terk etmemi söylüyorlardı. Artık, dudaklarımın sana her değişi, yeni bir ısdırabın başlangıcı oluyordu benim için.
Birlikteliğimizin bitmesi gerektiğine, artık ben de inanıyordum. Ancak,
yarım asırlık bir sevgim vardı sana ve seni terk edemiyordum.
Çünki, ben sâdık bir âşıktım ve sen sâdık bir düşmandın SİGARA! ..
YORUMLAR
aaaaaaa...ne beklerken ne buldum...cigara....ay vallahi güldüm sabah sabah.. çok hoş güzel bir yazı beğendim doğrusu. Ancak: cigara benim en iyi dostum olmuştur o beni bıraksada ben onu bırakmayacağım...kaç defa terkettim onu ama birden öyle bir özlem geliyor ki...ihanet edemiyorum...artık o memnun..ben memnun.
Sağlıcakla kalınız.