- 668 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
" KOŞULSUZCA SEV VE ASLA YARGILAMA ".....NİZAMİ MERT....
KOŞULSUZCA SEV VE ASLA YARGILAMA
UMUTSUZ ELLERİN AVUÇLARINDA SOLMUŞTU ÇİÇEK, DÖRT BİR YANINDA KOŞULLARLA ÖRÜLMÜŞ DUVARLAR VARDI, OMUHTEŞEM HAYAT VEREN KOKUSUNU KAYBEDİYORDU YAVAŞ YAVAŞ, BÜLBÜL KENDİ ŞAŞKINLIĞINDA ÖTÜP DURURKEN, GÜLÜN ACISINI ÇEKİYORDU FARKINDA OLMADAN, YOLCUSU OLMAYAN TRENLERİN ACI VE KESİK DÜDÜKLERİNDE CAN VERİYOR SEVGİ, ÇOBANIN O MUHTEŞEM KAVALINDAN ÇIKAN SES ÇOKTAN SUSMUŞTU VE KAVAL TERK EDİLİŞİNE AĞLIYORDU. A...H GÖNLÜM DEDİ ŞAİR, " BUNLARIN ÜZERİNDEN GEÇEN DEPREMİN KAÇ ŞİDDETİNDE OLDUĞUNU KİM ÖÇLÇEBİLİR? SUSTU EVREN, SUSTU DÜNYA, HER ŞEY SUSTU BİR ANDA, MAVİ GÜLÜN AŞKI DEPREŞTİ YÜREĞİNDE ŞAİRİN, İNCE BİR SIZI ÜZERİNDE MIRILDANDI SESİZCE O, AN KALBİ DİYORDU Kİ;" SEVGİSİZ OLUNCA BÜTÜN GÖNÜLLER/ GÜNDÜZÜN GECEYE NE FAYDASI VAR/ KOŞULLAR ALTINDA ÖLMÜŞ SEVGİLER/ ENGİNİN YÜCEYE NE FAYDASI VAR/*****KURUMUŞ BAHÇELER SOLMUŞ ÇİÇEKLER/ YALANLA ÖRTÜLMÜŞ OLAN GERÇEKLER/ DERDİM BİTER DİYEN DAHA ÇOK BEKLER/ YANLIŞIN DOĞRUYA NE FAYDASI VAR/**** DÜŞÜNEN ,AKLEDEN NEFES ALIP VEREN HERKESE BURDAN DİYORUM Kİ ; İNSANIN ,DÜNYAMIZIN VE EVRENİN KURTULUŞU KALPLERİMİZDE HAYAT BULACAK KOŞULSUZ SEVGİYE BAĞLIDIR, FIRSATINIZ VARKEN BU ŞANSINIZI İYİ KULLANIN DİYORUM. SEVGİNİN GÜCÜ SİZİNLE VE SEVDİKLERİNİZLE OLSUN SELAMLAR. NİZAMİ MERT.
YORUMLAR
Bütün harflerin büyük olması benim için okumayı zorlaştıran bir faktör.Bilmiyorum diğer kişiler ne düşünür.
Güzel bir dilek ama bir ütopya gibi...İlla ki yargılıyoruz, illa ki yargılanıyoruz malesef. Yine de çok güzel bir yazı.Gönlünüze sağlık. Saygılar...