- 861 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
" DÜNYANIN VE GÜZEL ÜLKEMİN GÜZEL İNSANLARI, YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞGÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN DİYORUM. YAŞAM YOLUNUZ IŞIKLI VE AYDINLIK OLSUN. SEVGİLER SELAMLAR "......NİZAMİ MERT...
GÜNAYDINLAR HERKESE. DÜNYANIN VE GÜZEL ÜLKEMİN GÜZEL İNSANLARI, YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, DİLİNİZDEN HOŞGÖRÜ, YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN DİYORUM. YAŞAM YOLUNUZ IŞIKLI VE AYDINLIK OLSUN. SEVGİLER SELAMLAR.
" NEREDESİN GÜL YÜZLÜM GÜLEÇ SULTANIM/ KAPANDI KAPILAR YOK ARTIK GELEN/BU KOŞULSUZ SEVDA İÇTEN GÜLENİM/ GELMEZSEN GİTMİYOR GÖNÜL TRENİM/" BU GÜNÜN, YARINA HAZIRLANDIĞI BU KUTLU ANDAN, HERKESE SELAMLAR SEVGİLER, DİYORUM. İNSAN YÜREĞİNİN AYDINLIĞI, ONUN KOŞULSUZCA HAYATA BAKIŞIYLA AYDINLANIR. HER ANI ANLAMLI KILMAK, YAŞAMI GÜZELLEŞTİREN EN ÖNEMLİ FAKTÖRLERDEN BİRİDİR. İNSAN YAŞAM ALANININ HER KARESİNE, UMUDU, SEVGİYİ, AŞKI, HOŞ GÖRÜYÜ VE AHDE VEFAYI SERPİŞTİREREK VE SERGİLEYEREK, DÜNYA İNSANLIK AİLESİNİN HAYATINA, ÖLÜMSÜZ VE YAŞANAN MUHTEŞEM BİR ESER BIRAKABİLİR DİYORUM. UNUTULMAZLARIN, BU GÜN HAYATIMIZDA, YAŞAMSAL DERS OLARAK VERİLDİĞİ AP AŞİKARDIR. SİZLERDE DÜNYAMIZDA, BİRER UNUTULMAZ HAYATIN SAHİBİ OLARAK, DERS ALINACAK HAYATLAR VE ANILAR BIRAKABİLİRSİNİZ. ÖNEMLİ OLAN HİÇ BİR KINAYICININ KINAMASINDAN KORKMADAN, KOŞULSUZCA SEVMEK VE ASLA YARGILAMAM-AKTIR DİYORUM. BU GÜZEL DUYGULAR İÇİNDE" YÜREĞİNİZDEN SEVGİ" DİLİNİZDEN HOŞ GÖRÜ" YAŞAMINIZDAN AHDE VEFAYI EKSİK ETMEYİN " SEVGİ VE DOSTLUK HER ZAMAN SİZLERLE OLSUN. SELAMLAR SEVGİLER. NİZAMİ MERT.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.